سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آنکه شیفته بازی و دل باخته سرگرمی و طرب است، خردورزی نکرده است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

اعتبار بخشی بیمارستان نقوی به عنوان ششمین بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با حضور ارزیاب ارشد منتخب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حمیده دهقانی انجام شد.

ارتقاء کیفیت خدمات هدف اصلی برنامه اعتبار بخشی است

اعتبار بخشی بیمارستان نقوی به عنوان ششمین بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با حضور ارزیاب ارشد منتخب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حمیده دهقانی انجام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ارزیاب ارشد منتخب وزارت بهداشت در نشست ارزیابی بیمارستان نقوی با اشاره به جایگزینی نظام اعتبار بخشی به جای نظام ارزیابی سابق گفت: به دلیل نو بودن برنامه اعتبار بخشی، وجود کاستی هایی در این میان طبیعی است که انشاء ا... با تلاش دوستان در سال آینده مرتفع شود و ارتقاء یابد.
حمیده دهقانی افزود: براساس ارزیابی که امروز و برای اولین بار در قالب برنامه اعتبار بخشی در این بیمارستان انجام شد، عملکرد واحدهای مختلف مورد سنجش قرار گرفت..
وی، کاستی های عمده مرکز را مربوط به کمبود فضای فیزیکی، ساختمان فرسوده، کمبود منابع انسانی و مالی عنوان کرد.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه در نشست اعتباربخشی بیمارستان نقوی گفت: ارتقاء کیفیت خدمات وبهره مندی گیرندگان خدمت که همان بیماران هستند، هدف اصلی برنامه اعتبار بخشی است.
دکتر داود خیرخواه افزود: برنامه اعتبار بخشی و حاکمیت بالینی به عنوان یکی از دقیق ترین برنامه های بهبود کیفیت، با هدف ارتقاء کمی و کیفی شاخصهای خدمات درمانی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شده است.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه گفت: بیمارستان نقوی جزو10 بیمارستان اولیه ایران بوده که در سال 1325 بهره برداری شده است و در آن زمان یکی از بهترین مراکز درمانی شهرستان و کشور محسوب می شد.
وی تصریح کرد: در سال آینده با توجه به نظام جدید سطح بندی، بیمارستان نقوی به شکل متمرکز دیده شده است و با توجه به اینکه در مرکز شهر هم هست امیدواریم بتوانیم با همکاری کادر درمانی و آموزشی دانشگاه، خدمات مطلوبی به بیماران بدهیم.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 91/12/28 و ساعت 9:12 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 30
مجموع بازدیدها: 393075
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو