در کتاب نخستین نوشته شده است : ای پسرآدم! رایگان یاد ده؛ همان گونه که رایگان یاد گرفتی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

 مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با تاکید بر فراهم شدن زیر ساخت‌های توسعه شهروند الکترونیکی گفت: در حال حاضر بیش از 50 درصد اصفهانی ها شهروند الکترونیکی به شمار می روند.

یزدان پناه:
50 درصد اصفهانی ها شهروند الکترونیکی هستند
 مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با تاکید بر فراهم شدن زیر ساخت‌های توسعه شهروند الکترونیکی گفت: در حال حاضر بیش از 50 درصد اصفهانی ها شهروند الکترونیکی به شمار می روند.

مهندس همایون یزدان پناه ، زیر ساخت های شهر الکترونیکی شهروند الکترونیکی دانست و افزود: در این راستا برنامه‌ها و فعالیت هایی از سوی سازمان فاوا شهرداری و کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در زمینه آموزش شهروندان از سال گذشته  آغاز شده که می توان از برگزاری همایش، نصب بنرها ، چاپ بروشورها و توزیع کتاب ها و جزوات مختلف در این زمینه شهر وشهروند الکترونیکی یاد کرد.

وی درباره با آموزش شهروند الکترونیکی به صورت متمرکز از طریق مرکزآموزش سازمان فاوا شهرداری اصفهان بیان داشت: این مرکز با دریافت هزینه ناچیز اقدام به آموزش شهروندان برای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه هر چه بیشتر شهروند الکترونیکی می کند.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی می‌تواند گامی مناسب برای توسعه شهروند الکترونیکی باشد، اظهارداشت: توسعه شهروند الکترونیکی جزو جدا نشدنی توسعه شهرنشینی است که باید بیش از گذشته به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه شهروند الکترونیکی به معنای انجام فعالیت‌های روزمره از طریق الکترونیک است، خاطرنشان کرد: توسعه این بخش علاوه بر سهولت کارها در پیشرفت اقتصادی نیز تاثیر‌گذار است.

یزدان پناه با اشاره به ارائه 30 خدمت شهرداری تا پایان امسال از طریق درگاه الکترونیکی (پورتال) شهر اصفهان، تصریح کرد: از 5 سال پیش طرح جامع و کلان فناوری ارتباطات و اطلاعات شهرداری اصفهان و یا ICT Master Plan تهیه شده که مقرر شده تا پایان سال 91 ارائه بیش از 50   خدمت الکترونیکی به شهروندان از طریق درگاه های مختلف از جمله پورتال، پیش خوان ها و حتی از طریق موبایل انجام شود.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/4/6 و ساعت 7:47 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393559
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو