سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه ویژگی در هر که باشد، ایمانش به کمال رسد : خرد، بردباری و دانش . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

 سومین نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی ساختمان (سبک‌سازی ـ مقاوم‌سازی)، آسانسور، بالابر و صنایع وابسته 9 تا 13 تیر ماه سال جاری در اصفهان برپا می‌شود.

از 9 تا 13تیر ماه امسال؛
نمایشگاه تکنولوژی ساختمان و آسانسور در اصفهان برگزار می‌شود

 سومین نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی ساختمان (سبک‌سازی ـ مقاوم‌سازی)، آسانسور، بالابر و صنایع وابسته 9 تا 13 تیر ماه سال جاری در اصفهان برپا می‌شود.

به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، سومین نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی ساختمان (سبک‌سازی ـ مقاوم‌سازی) و سومین نمایشگاه اختصاصی آسانسور، بالابر و صنایع وابسته، 9 تا 13 تیرماه در اصفهان برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه که از ساعت 17 تا 23 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا می‌شود، بیش از 110 شرکت و موسسه از استان‌های مختلف کشور همچون تهران، اصفهان، خراسان رضوی، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، فارس، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و یزد حضور دارند.
همچنین نمایندگان کشورهای ایتالیا، آلمان، ژاپن، ترکیه، چین، تایوان و اسپانیا نیز محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.
محصولات و تولیداتی چون انواع پله برقی، آسانسور، بالابر (مصالح‌بر، خودروبر و معلول‌بر)، تابلو فرمان، جعبه‌های فرمان، قطعات آسانسور، دوربین‌های حفاظتی و ایمنی هوشمند، دوربین‌های مداربسته، انواع درهای اتوماتیک و ضد سرقت، جعبه‌های آتش نشانی و اعلام حریق از جمله این محصولات است.
انواع لوله‌های PVC و چند لایه، قطعات و اتصالات، لوله‌های نسوز خرطومی و پکیج‌ها، انواع پنجره‌های PVC و UPVC، بتن و مواد افزودنی، قالب‌های فلزی بتن، لوله‌های داربست، دیواره‌های سبک پلاستوفوم ارجمله محصولات و تولیدات مورد نمایش در این نمایشگاه است.

 

فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/4/7 و ساعت 4:1 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393561
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو