سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
با اندرزهاست که غفلت زدوده می شود [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

 بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: در صورتی که رضایتنامه‌ام را صادر کنند به یک تیم تهرانی می‌پیوندم، چرا که این باشگاه تنها به دنبال جذب ستاره‌ها است.

سپاهانی‌ها تنها به دنبال ستاره هستند؛
خیری: به یک تیم تهرانی می‌روم

 بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: در صورتی که رضایتنامه‌ام را صادر کنند به یک تیم تهرانی می‌پیوندم، چرا که این باشگاه تنها به دنبال جذب ستاره‌ها است.

 

شاهین خیری اظهار داشت: با سپاهانی‌ها از نظر مالی به توافق نرسیدم و در صورتی که رضایتنامه‌ام را صادر کنند به یک تیم تهرانی می‌پیوندم.
وی ادامه داد: نزدیک به پنج سال است که در تیم‌های قلعه‌نویی بازی کرده‌ام، فکر می‌کنم این مربی خواستار حضور من در تیم باشد، اما ظاهرا باشگاه چندان علاقه‌ای به این کار ندارد، به زودی تکلیف خودم را در این تیم مشخص می‌کنم.
بازیکن تیم سپاهان در پاسخ به این سئوال که آیا جذب بازیکنان جدید موجب شده تا باشگاه سپاهان از نام تو صرف نظر کند، گفت: این را باید از خود آقایان بپرسید که دنبال نام بازیکن و جذب ستاره هستند، رئال مادرید هم با ستاره‌ها به جایی نرسیده و اگر در آن سال‌ها مقام قهرمانی کسب می‌کرد به این دلیل بود که بازیکنان کم نام و نشانی چون ماکلله در این تیم بازی می‌کرد، در تیم‌های پرستاره حضور بازیکنان نه چندان نامی ضروری است، اما این مسئله را سپاهانی‌ها غافل شده‌اند.
خیری اضافه کرد: امیدوارم تیم سپاهان با جذب این تعداد ستاره موفق باشد، من از هواداران سپاهان خاطرات خوشی دارم و همیشه محبت آن‌ها را فراموش نمی‌کنم، معمولا بازیکنان پس از خداحافظی از یک تیم، از تنها کسانی که خاطره خوب دارند هواداران است نه مسئولان باشگاه.
وی درباره تیم آینده خود نیز گفت: چند تیم تهرانی پیشنهادهای خوبی ارائه داده‌اند و در صورت خروج از باشگاه سپاهان اصفهان تنها در یکی از تیم‌های تهرانی فوتبال خود را ادامه می‌دهم.
باشگاه سپاهان با خریدهای چند روز اخیر خود، چاره‌ای جز جدایی برای شاهین خیری که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند باقی نگذاشت.

 

فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/4/7 و ساعت 4:9 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393570
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو