سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هر کس برادری خدایی را از دست بدهد، گویی شریف ترینِ اعضای خود را از دست داده است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

807 هزار نیروی کار بیمه شده به اضافه 140 هزار افراد بازنشسته تأمین اجتماعی همراه با خانواده های آنها نزدیک به 2 میلیون و 900 هزار نفر مجموعه کار و کارگری استان را تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مدیر کل کار و امور اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اینکه این تعداد کارگر در قالب 115 هزار واحد صنفی و صنعتی مشغول به کار هستند افزود: بیش از 40 درصد کارجویانی که به کاریابی مراجعه می کنند براساس مهارت و مدرکی که دارند جذب کار می شوند و بقیه در اولویت قرار می گیرند.
قادریان در ادامه وضعیت اشتغال جامعه معلولان و امور ایثارگران را مهم دانست و خاطر نشان کرد: طبق قانون هرگونه استخدام در نهادهای دولتی به این جوامع اعلام خواهد شد و بنابر اعلام آمار موجود در سال گذشته حدود 205 نفر ایثارگر و 128 نفر معلول و جانباز مشغول به کار شدند.
وی گفت: 250 هزار نفر اتباع بیگانه به صورت غیرمجاز مشغول به کار هستند که اگر با آنها برخورد قانونی شود به طور قطع و یقین بیکاری در استان ریشه کن خواهد شد.
وی در پایان گفت: اولین قدم برای کاهش نرخ بیکاری تدوین نقشه راه براساس اهداف و برنامه‌های کار و امور اجتماعی است که از روزهای اولیه 89 تا پایان سال ترسیم و مراحل کاری آماده شده و طبق قانونی که در برنامه توسعه پنجم نرخ بیکاری 7 درصد درنظر گرفته شده منجر به کاهش نرخ بیکاری می شود.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 89/4/9 و ساعت 11:5 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393570
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو