سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خدا ایمان را واجب کرد براى پاکى از شرک ورزیدن ، و نماز را براى پرهیز از خود بزرگ دیدن ، و زکات را تا موجب رسیدن روزى شود ، و روزه را تا اخلاص آفریدگان آزموده گردد ، و حج را براى نزدیک شدن دینداران ، و جهاد را براى ارجمندى اسلام و مسلمانان ، و امر به معروف را براى اصلاح کار همگان ، و نهى از منکر را براى بازداشتن بیخردان ، و پیوند با خویشاوندان را به خاطر رشد و فراوان شدن شمار آنان ، و قصاص را تا خون ریخته نشود ، و برپا داشتن حد را تا آنچه حرام است بزرگ نماید ، و ترک میخوارگى را تا خرد برجاى ماند ، و دورى از دزدى را تا پاکدامنى از دست نشود ، و زنا را وانهادن تا نسب نیالاید ، و غلامبارگى را ترک کردن تا نژاد فراوان گردد ، و گواهى دادنها را بر حقوق واجب فرمود تا حقوق انکار شده استیفا شود ، و دروغ نگفتن را ، تا راستگویى حرمت یابد ، و سلام کردن را تا از ترس ایمنى آرد ، و امامت را تا نظام امت پایدار باشد ، و فرمانبردارى را تا امام در دیده‏ها بزرگ نماید . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اصفهان گفت: اصفهانی‌ها از 15 تیر ماه امسال فرصت دارند به مدت یک هفته برای ارائه شماره حساب به منظور دریافت یارانه به سایت وزارت رفاه مراجعه کنند.

به منظور اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها؛
اصفهانی‌ها یک هفته فرصت ارائه شماره حساب به وزارت رفاه دارند

 سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اصفهان گفت: اصفهانی‌ها از 15 تیر ماه امسال فرصت دارند به مدت یک هفته برای ارائه شماره حساب به منظور دریافت یارانه به سایت وزارت رفاه مراجعه کنند.

علیرضا همدانیان با اشاره به زمان ارائه شماره حساب برای تکمیل مراحل تحویل یارانه بیان داشت: مردم ساکن در استان‌های مختلف کشور به ترتیب زمان مقرر شده، شماره حساب‌های خود را برای دریافت یارانه اعلام می‌کنند.
وی با بیان اینکه مردم ساکن در استان اصفهان می‌توانند از 15 تیر ماه جاری به مدت یک ماه به سایت وزارت رفاه www.yaraneh.ir مراجعه کنند، اظهار داشت: سرپرست خانوار باید شماره حساب خود را برای دریافت یارانه با ورود به این سایت و ارائه اطلاعات مربوطه تحویل دهد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اصفهان تصریح کرد: شماره حساب، مربوط به هر بانکی باشد مانعی ندارد و در صورتی‌که سرپرست خانوار شماره حساب دارد می‌تواند همان شماره قبلی را در سایت وزارت رفاه وارد کند.
وی با اشاره به اینکه یارانه‌ها از نیمه دوم سال‌ جاری پرداخت می‌شود، گفت: ارائه شماره حساب از هر خانواری برای دریافت یارانه‌ها الزامی است.
همدانیان ادامه داد: از 9 بسته سیاستی ارائه شده توسط هیئت دولت به منظور ساماندهی به طرح هدفمند کردن یارانه‌ها برای استان‌های مختلف پنج بسته سیاستی توسط هیئت دولت تصویب شده است.
وی اضافه کرد: بسته سیاستی بازرگانی، حمل و نقل و صنایع از جمله بسته‌های تصویب شده توسط دولت است.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در هر استان سازمان‌های مربوطه در حال انجام عملیات‌های مربوطه به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح هستند، گفت: در اصفهان نیز در جلسات ستاد هدفمند کردن با ریاست استاندار و با حضور مسئولان در ارتباط با فعالیت‌های انجام شده برنامه‌های خود را ارائه کرده‌اند.
وی با بیان اینکه شهرداری‌ها از جمله نهادهای غیردولتی هستند که موظف به ارائه برنامه‌هایی برای اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها هستند، گفت: هفته آینده شهرداری اصفهان نیز در ستاد هدفمند کردن برنامه‌ها بسته سیاستی خود را ارائه می‌کند.
همدانیان در پاسخ به این سئوال که آیا به شهرداری پس از اجرای کردن قانون هدفمند کردن یارانه‌ها تسهیلاتی برای ارائه خدمات بهتر به مردم و برای نمونه حمل و نقل عمومی ارائه می‌شود، اظهار داشت: شهرداری‌ها نیز جزو نهادهای دریافت یارانه بوده و تسهیلات ویژه‌ای برای ارائه امکانات بهتر به مردم به آنان داده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه قانون هدفمند کردن یارانه‌‌ها دارای 14 ماده است که در مواد 7، 8 و 10 در مورد ارائه یارانه توضیح داده شده است، اضافه کرد: در ماده 7 در مورد ارائه 50 درصد از کل یارانه‌ها به صورت نقدی و غیرنقدی به خانوارها تاکید داشته و در ماده 8 در مورد پرداخت 30 درصدی به منظور تغییر ساختارها به نهادهای تولید و صنعتی و همچنین در ماده 10 به ارائه 20 درصد یارانه به دستگاه‌های جاری اشاره کرده که شهرداری‌ها شامل دو ماده 8 و 10 بوده و تسهیلات مربوطه را دریافت می‌کنند.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 89/4/12 و ساعت 6:58 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393575
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو