سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، پرده ای جلوگیر از آفتها است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

دبیر هیئت کوهنوردی اصفهان گفت: هیئت کوهنوردی استان امسال برنامه‌های فراوانی به تصویب رسانده که در صورت دریافت اعتبار فعالیت‌های خود را توسعه می‌دهیم.

دبیر هیئت کوهنوردی استان اصفهان:
فعالیت‌های هیئت کوهنوردی اصفهان افزایش می‌یابد

 دبیر هیئت کوهنوردی اصفهان گفت: هیئت کوهنوردی استان امسال برنامه‌های فراوانی به تصویب رسانده که در صورت دریافت اعتبار فعالیت‌های خود را توسعه می‌دهیم.

مصطفی عباسی از افزایش استقبال علاقمندان به فعالیت‌های کوهنوردی این هیئت در سال‌جاری خبر داد.
وی ادامه داد: ساخت تنها سالن سنگنوردی استان با مشکلاتی روبه‌رو شده که این هیئت را برای کشف و پرورش استعدادهای این رشته با مشکلاتی مواجه کرده است با بهره‌برداری از این سالن می‌توانیم بزرگان زیادی را از استان در این رشته به آسیا معرفی کنیم.
دبیر هیئت کوهنوردی استان اصفهان افزود: علاقمندان به رشته‌های کوهپیمایی و سنگ، برف و یخ و سنگ‌نوردی داخل سالن می‌توانند از دوره‌های آموزشی این هیئت که هر هفته برگزار می‌شود، استفاده کرده و به فعالیت قهرمانی بپردازند.
عباسی از صعود کوهنوردان اصفهانی به قله دلقک در استان گیلان و صعود به قله نرگس در تنکابن خبر داد و افزود: کمیته کوهپیمایی این هیئت در منطقه نشلج، برنامه صعود و در شهرستان سمیرم، کوه‌گشت خانوادگی را با عنوان بی‌بی سیدان برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: همچنین کمیته غارنوردی نیز یک دوره آموزشی در غار خواصه‌تراش برگزار می‌کند که علاقمندان می‌توانند در این دوره آموزشی حضور به هم رسانند.

 

فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/4/13 و ساعت 2:52 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393582
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو