سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آنکه خوب گوش دهد، زود بهره برد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

برای نخستین بار در کشور؛
ستاد هدایت مسافران نوروزی در اصفهان در حال خدمت‌رسانی است

 برای نخستین بار در کشور ستاد هدایت مسافران نوروزی در اصفهان در حال خدمت‌رسانی است.

 

به گزارش خبرگزاری  اصفهان: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اصفهان، مسئول ستاد رفاه مسافران نوروزی اصفهان با اشاره به اضافه شدن سه ستاد ویژه در سال جدید گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جدید سه ستاد با عنوان هدایت مسافران نوروزی به منظور راهنمایی مسافران و جلوگیری از گره ترافیکی در بدو ورود در منطقه 12 پل خورزوق، منطقه شش مسجد الکعبه و ورودی شهرک بختیار دشت ایجاد شده است.
منصور باقرصاد افزود: ستاد هدایت به عنوان زیرمجموعه جدید ستاد تسهیلات سفر کار هدایت مسافران قبل از ورود به شهر را بر عهده دارد تا مسافران و میهمانان نوروزی در بدو ورود به شهر با سردرگمی مواجه نشوند و بتوانند قبل از ورود به هسته مرکزی شهر در آرامش و به دور از ترافیک نقطه هدف خود را مسیریابی کنند.
وی با اشاره به بارندگی اخیر گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده برای زمان بارندگی مسافران به مکان‌های سر پوشیده مثل ورزشگاه و بعضی از حسینیه‌ها هدایت می‌شوند.
باقرصاد ادامه داد: ورزشگاه شهید نصر، ورزشگاه امین، گل نرگس، تختی، پیروزی، ذوب آهن، شهید قاضی، کانون ورزشی امیر حمزه و ورزشگاه سپاهان با امکانات اولیه چون آب، برق و تجهیزات گرمایشی برای استقرار مسافران در روزهای بارندگی مهیا شده‌اند.
مسئول ستاد رفاه مسافران نوروزی اصفهان، پارک قلمستان و ورزشگاه ذوب آهن در منطقه دو، باغ غدیر و محوطه‌های مجتمع اداری امیر کبیر در منطقه چهار، باغ فدک در منطقه هفت و پارک استقلال در منطقه 12 ورزشگاه و پارک مرکزی سپاهان شهر در منطقه پنج، اداره سیلو، اداره آب و فاضلاب و مجموعه تخت پولاد در منطقه شش، تاکسیرانی، ورزشگاه گل نرگس و پارک نماز در منطقه 10 و سازمان مرکزی امیر حمزه در منطقه 13 را از محل‌های استقرار مسافران نوروزی عنوان کرد.
وی از استقرار کیوسک‌های اطلاع‌رسانی روابط عمومی در شهر خبر داد و تصریح کرد: امسال برای مسافران برنامه‌های آموزشی برای افزایش ایمنی و جلوگیری از حریق و گاز گرفتگی در کمپ‌ها اجرا شده است.

 

برگرفته از خبرگزاری فارس


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/1/9 و ساعت 5:47 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 56
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393594
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو