سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جویای دانش در سایه عنایت خداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

استاندار اصفهان گفت: با توافقاتی که هوانیروز اصفهان با باشگاه صنایع گیتی‌پسند انجام داده به زودی شاهد کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین ورزشگاه سرپوشیده ایران در اصفهان خواهیم بود.چ

استاندار اصفهان:
بزرگ‌ترین ورزشگاه سرپوشیده کشور در اصفهان احداث می‌شود

 استاندار اصفهان گفت: با توافقاتی که هوانیروز اصفهان با باشگاه صنایع گیتی‌پسند انجام داده به زودی شاهد کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین ورزشگاه سرپوشیده ایران در اصفهان خواهیم بود.

علیرضا ذاکراصفهانی پیش از ظهر امروز در بازدید از گروه صنایع گیتی‌پسند، اظهار داشت: تا چندی پیش همه نگاه‌ها در ورزش تنها به تهران دوخته شده بود و هیچکس فکر روزی را نمی‌کرد که باشگاه‌هایی چون سپاهان و ذوب‌آهن این چنین افتخار آفرینی کنند و اصفهان را به عنوان قطب اول ورزش ایران معرفی نمایند.
وی ادامه داد: تاسیس باشگاه گیتی‌پسند به عنوان یک باشگاه خصوصی اتفاق خوشایندی است که امیدوارم این باشگاه در کنار ورزش به ارزش‌ها نیز توجه ویژه‌ای نشان دهد و آن را سرلوحه کار خود قرار داده باشد.
ذاکر افزود: باشگاه‌های استان تا به امروز ما را در عرصه ورزش و اخلاق سربلند کرده‌اند و یقین دارم باشگاه گیتی‌پسند نیز همین راه را ادامه خواهد داد.
استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: حضور فعال بخش خصوصی در صحنه ورزش موجب پیشرفت ورزش می‌شود و امیدواریم باشگاه صنایع گیتی‌پسند با برنامه‌ریزی بلند مدت به اوج افتخارات برسد.
ذاکراصفهانی با اشاره به ظرفیت بالای استان اصفهان در ورزش، افزود: با توافقاتی که هوانیروز اصفهان با باشگاه صنایع گیتی‌پسند انجام داده به زودی شاهد کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین ورزشگاه سرپوشیده ایران در اصفهان خواهیم بود و استانداری نیز از هرگونه کمک در این ارتباط دریغ نمی‌کند.

 

فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 89/4/23 و ساعت 3:59 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 392981
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو