سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و فرمود : ] اگر دو پایم را در این لغزشگاه استوار ماند چیزهایى را دگرگون کنم . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

استاندار اصفهان از کلنگ‌زنی متروی بهارستان، مجلسی و فولادشهر خبر داد و گفت: در شهر جدید مجلسی عملیات ساخت آغاز شده و در بهارستان و فولادشهر نیز به زودی آغاز خواهد شد و این پروژه متروی اصفهان را تکمیل می‌کند.

استاندار اصفهان:
متروی بهارستان، مجلسی و فولادشهر کلنگ‌زنی شد
استاندار اصفهان از کلنگ‌زنی متروی بهارستان، مجلسی و فولادشهر خبر داد و گفت: در شهر جدید مجلسی عملیات ساخت آغاز شده و در بهارستان و فولادشهر نیز به زودی آغاز خواهد شد و این پروژه متروی اصفهان را تکمیل می‌کند.

"علیرضا ذاکر اصفهانی"، در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه طرح کنارگذر شرق اصفهان در حال انجام است، گفت: ساخت این کنارگذر برای استان بسیار حیاتی است چراکه پس از بهره‌برداری از این طرح فاصله جنوب به شمال اصفهان یک ساعت تقلیل می‌یابد و همچنین شاهد کاهش قابل ملاحظه مصرف انرژی، حجم ترافیک، میزان آلایندگی و تصادفات در سطح جاده‌های استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با انجام پروژه کنارگذر شرق اصفهان، حجم انرژی مصرفی در یک‌سال با هزینه‌ای که برای انجام پروژه استفاده می‌شود، برابری می‌کند.

استاندار اصفهان با اشاره به دستور رئیس‌جمهور در مورد این کنارگذر، گفت: با عملیاتی شدن این دستور مشکل اعتباری این طرح که برای استان بسیار حیاتی است حل می‌شود.

ذاکر اصفهانی آمار مصوبات سفرهای سه‌گانه رئیس جمهور به استان اصفهان و میزان پیشرفت آنها را این‌گونه اعلام کرد: 261مصوبه سفر اول هیات دولت 93 درصد، 323 مصوبه سفر دوم رئیس‌جمهور 48 درصد و از 188 مصوبه سفر سوم هیات دولت نیز 16 درصد اجرایی شده است و این در حالی‌ است این آمار تا پایان خردادماه سال 89 است و سفر دوم و سوم هیات دولت به فاصله کوتاهی از هم انجام شده است.

وی با بیان اینکه پروژه قطار سریع‌السیر به صورت سه نوبته در حال انجام است، اظهار داشت: با انجام این پروژه زمان مسافرت از اصفهان به تهران حداقل دو ساعت کاهش می‌یابد.

وی یادآور شد: اگرچه اعتبار مطلوبی به پروژه متروی اصفهان اختصاص داده نشده ولی شهرداری اصفهان مشغول به فعالیت است و این تلاش‌ها ادامه دارد.

30میلیاردتومان برای ورزشگاه نقش‌جهان خواسته‌ایم

 استاندار اصفهان آغاز به کار هرچه سریع‌تر ورزشگاه نقش جهان را یکی از مطالبات عمومی مردم استان دانست و افزود: برای این پروژه 7 میلیارد تومان اعتبار دیده شد که حدود 4ونیم میلیارد تومان آن طلب مجموعه‌هایی همچون فولاد مبارکه و یک‌ونیم میلیارد تومان آن طلب پیمانکار است و تنها حدود یک میلیارد تومان آن برای ادامه طرح باقی می‌ماند.

ذاکر اصفهانی گفت: برای ادامه این طرح از رئیس جمهور مبلغ 30 میلیارد تومان اعتبار تقاضا شد و این موضوع در دیدار رئیس سازمان تربیت بدنی مطرح می‌شود.

ذاکر اصفهانی به بالا رفتن دمای هوا و در نتیجه افزایش بی‌سابقه مصرف انرژی در سطح کشور اشاره کرد و از کلیه مدیران ادارات و ارگان‌ها درخواست کرد که تمهیدات لازم را برای کاهش مصرف انرژی در مجموعه سازمانی خویش بکار گیرند.

وی بر ضرورت حمایت مدیران و مسئولان دستگاه‌های استان از طرح هدفمند کردن یارانه‌ها تاکید کرد.

انتقال معاونت صنایع‌دستی با مطالعه کامل انجام شد

استاندار اصفهان با اشاره به انتقال معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی به اصفهان و تقاضای چند استان دیگر در این مورد، گفت: چهل نفر عضو هیات علمی دانشگاه که همگی از اساتید فن محسوب می‌شوند به واسطه انتقال معاونت صنایع دستی به اصفهان آمدند که چنین افرادی کارمندان مصرف کننده معمولی نیستند و این انتقال با مطالعه کامل انجام شده است.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/4/28 و ساعت 2:53 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 59
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 393006
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو