سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آنکه جامه دانش بپوشد، عیبش از مردم نهان ماند [امام علی علیه السلام]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 25

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان اصفهان گفت: در آخرین دوره قرعه‌کشی بانک ملی، بیش از 45 هزار نفر از صاحبان حساب قرض‌الحسنه بانک ملی استان اصفهان برنده جایزه‌های این بانک شدند.

در آخرین دور قرعه‌کشی؛
45 هزار اصفهانی برنده جوایز بانک ملی شدند

 رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان اصفهان گفت: در آخرین دوره قرعه‌کشی بانک ملی، بیش از 45 هزار نفر از صاحبان حساب قرض‌الحسنه بانک ملی استان اصفهان برنده جایزه‌های این بانک شدند.

سعید صالح ودادی یک‌شنبه شب در مراسم اهدای جوایز ویژه سی‌و یکمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک ملی ایران سرپرستی استان اصفهان بیان داشت: بانک ملی ایران به پاسداشت نیت خیر مشتریان خود که اقدام به افتتاح حساب در شعب مختلف این بانک در سراسر استان اصفهان کرده‌اند، مانند دوره‌های قبل جوایزی را به قید قرعه به برخی از مشتریان خود اهدا می‌کند.
وی ادامه داد: سنت قرض‌الحسنه با پیروی از آیات قرآن کریم در این راستا و به منظور ارائه تسهیلات به افراد واجد شرایط بری رفع نیازهای آنها در این بانک اجرایی شده است.
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان اصفهان با بیان اینکه قوانین برگرفته از احکام اسلامی و اجرای آنها در نظام بانکی کشور راه را برای تعاون بیشتر و اقتصاد پویاتر هموار می‌سازد، افزود: عقد قرض‌الحسنه در نظام بانکی به عنوان یک ابزار اقتصادی در جامعه عمل می‌کند که هم یک موضوع اجتماعی و هم یک مسئله اخلاقی قلمداد می‌شود.
وی اظهار داشت: در همین راستا بانک ملی ایران در استان اصفهان با اتکا به سپرده‌های قرض‌الحسنه نزد بانک، تسهیلاتی را به متقاضیان در بخش‌های مختلف مانند بیماران صعب‌العلاج، زوج‌های جوان و کارآفرینی اعطا کرده است.
صالح ودادی افزود: به منظور تکریم صاحبان حساب قرض‌الحسنه بانک ملی در سی و یکمین دوره اهدای جوایز خود به مشتریان از بین 765 هزار نفر برنده در کل کشور، 45 هزار و 198 نفر را سهم صاحبان حساب در استان اصفهان قرار داده است.
وی با بیان اینکه در این دوره از قرعه‌کشی‌های بانک ملی حدود 450 میلیارد ریال در کل کشور به برگزیدگان جوایز اهدا شد، گفت: با قرعه‌کشی این دوره از حساب‌های قرض‌الحسنه در استان اصفهان به 109 نفر از برگزیدگان جایزه ویژه 250 میلیون ریالی از سوی بانک ملی اعطا شد.
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان اصفهان تصریح کرد: 73 نفر از برندگان این دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک ملی استان اصفهان آلبوم سکه طلا دریافت کردند.
وی بیان داشت: در سال‌های 1388 و 1389 از منابع جمع‌آوری شده از محل سپرده‌های استان اصفهان نزد بانک ملی، حدود 90 درصد از سپرده‌ها در قالب تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گرفت.
صالح ودادی اضافه کرد: در استان اصفهان 131 هزار و 400 نفر از منابع قرض‌الحسنه بانک ملی برای رفع احتیاجات مختلف خود از طریق دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده کردند.

 

فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/5/4 و ساعت 3:36 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 393255
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو