سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
زن همه‏اش بدى است و بدتر چیز او اینکه از او چاره نیست . [نهج البلاغه]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

معاون تولیدات دام و طیور سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: وزارت بازرگانی وظیفه تعدیل بازار قیمت مرغ را بر عهده دارد.

معاون سازمان جهاد کشاورزی اصفهان:
تعدیل بازار مرغ در دست وزارت بازرگانی است

 معاون تولیدات دام و طیور سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: وزارت بازرگانی وظیفه تعدیل بازار قیمت مرغ را بر عهده دارد.

امیرحسین افیونی با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت گوشت مرغ در اصفهان اظهار داشت: این افزایش قیمت تنها مربوط به اصفهان نبوده و افزایش قیمت مرغ در تمام سطح کشور انجام شده است.
وی با بیان اینکه افزایش قیمت مرغ در تهران نیز بیش از اصفهان است، بیان داشت: برای مهار این افزایش قیمت، وزارت بازرگانی باید اقدامات لازم را انجام دهد.
معاون تولیدات دام و طیور جهاد کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: تنظیم بازار به عهده وزارت بازرگانی و سازمان‌‌های بازرگانی در دیگر استان‌های کشور است.
وی در مورد دلایل افزایش قیمت گوشت مرغ افزود: گرمی هوا، تلفات جوجه و مرغ و کمبود تولیدات طیور در استان‌های همجوار اصفهان از جمله دلایل این افزایش قیمت در چند روز اخیر است.
افیونی گفت: استان‌هایی مانند بوشهر و فارس به دلیل گرمی تولید کمی داشته‌اند و نیاز این استان‌ها برای گوشت مرغ از استان اصفهان تامین می‌شود.
وی با بیان اینکه البته باید توجه داشت که با همه این تفاسیر این افزایش قیمت مرغ در سطح کشور ایجاد شده است، ادامه داد: این افزایش قیمت باید با ورود مرغ منجمد مهار شود.
معاون تولیدات دام و طیور سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اضافه کرد: البته تعدیل بازار نیازمند زمان است و انتظار داریم تا چند روز دیگر این افزایش قیمت کاهش یابد.
امروز در اصفهان هر کیلوگرم مرغ به قیمت 3 هزار و ??? تومان به فروش رسید.

فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 89/5/9 و ساعت 3:37 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 26
مجموع بازدیدها: 392739
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو