سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، پایبندی به برادریِ دیرین را دوست می دارد . پس بر آن، مداومت کنید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

همزمان با شب میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) دومین جشنواره ماشین های کنترلی با معرفی و تقدیر از برگزیدگان رشته‌های قدرت، سرعت و خلاقیت به کار خود خاتمه داد

با حضور 4 هزار نفر؛
دومین جشنواره "ماشین های کنترلی" به کار خود پایان داد
همزمان با شب میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) دومین جشنواره ماشین های کنترلی با معرفی و تقدیر از برگزیدگان رشته‌های قدرت، سرعت و خلاقیت به کار خود خاتمه داد.
به گزارش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 و فرهنگسرای ولاء، دومین جشنواره ماشین های کنترلی با شرکت و رقابت 400 نفر از کودکان و نوجوانان از سراسر شهر تهران برگزار شد.
این مسابقات با اهدافی نظیر: ایجاد شادابی و نشاط در بین کودکان و نوجوانان در شب میلاد حضرت مهدی (عج)، آموزش غیر مستقیم ترافیک به کودکان و نوجوانان در حین مسابقات و ایجاد محیطی  پر نشاط برای آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی و ترافیک به شرکت کنندگان برپا شد.
فرهنگسرای ولا این جشنواره را با مشارکت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 20 برگزار نمود.
جشنواره ماشین های کنترلی با تبلیغات رسانه‌ای و تبلیغات در اماکن عمومی از علاقه مندان به شرکت در مسابقات تا  24 تیر ماه سال جاری ثبت نام نموده و به جهت  استقبال بی نظیر از این جشنواره مسابقات در تاریخ 29 تیر ماه کار خود را آغاز کرد و در شب نیمه شعبان با برگزاری مسابقات فینال و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.
مسابقات امسال در دو کلاس ماشین‌های سرعتی و ماشین‌های قدرتی در دو مقطع سنی 5 تا 11 سال و 11 تا 18 سال با نصب جملات و عبارات قابل درک برای مقطع سنی کودکان و نوجوانان در کنار پیست های مسابقه و استفاده از علائم رانندگی در مسیر مسابقه برای آشنایی آن ها با قوانین ترافیک برگزار شد.
 این مسابقات در دو پیست سرعت و  قدرت هرکدام به ترتیب با متراژهای 45 و 37 متر برگزار شده که در مراحل اول و دوم مسابقات شرکت کنندگان می بایست این دو پیست را با رعایت قوانین در کمترین زمان ممکن پیموده و در نهایت نیز 21 نفر از آن ها توسط هیئت داوران انتخاب شده و به مسابقات فینال راه پیدا کردند.
همچنین اختتامیه جشنواره ماشین های کنترلی با معرفی 14 نفر از برگزیدگان رشته‌های سرعت و قدرت و تقدیر از آن ها با اهدای هلی کوپتر و اهدای ماشین کنترلی بنزینی به دو نفر از برگزیدگان بخش خلاقیت که با علم و دانش خود سرعت و قدرت ماشین‌های خود را ارتقا داده بودند، به پایان رسید.
گفتنی است، در بخش سرعت، نفر اول محمد صادقی با مدت زمان 03/26 ثانیه، نفر دوم محمد عزیزنژاد در 53/27ثانیه، نفر سوم علی‌حسین نورمحمد طی 10/31، نفر چهارم محمد حسین سیدی در زمان 68/31، نفر پنجم محسن عینی با مدت زمان 78/32، نفر ششم محمدامین برنوس با زمان 40/33، نفر هفتم محسن آقایی در تایم 82/33، نفر هشتم محمد عباسعلی طی 12/35 ثانیه، نفر نهم محمدمهدی معظم در زمان 50/37 ثانیه و نفر دهم مهدی قیمرلو موفق به دریافت هلی‌کوپتر شدند.
 در بخش قدرت نیز سهیل راشدی با 60/27، سیده پگاه مسعودیان در مدت زمان 06/31، سید ماهان شادوران 47/32 و مهیار افضل هوشمند در مدت زمان 06/43 ثانیه از برگزیدگان این بخش از مسابقات بودند که با اهدای هلی کوپتر از آن ها تقدیر به عمل آمد.
همچنین در بخش خلاقیت علی مصطفایی و سید حمزه میر عبدالباقی ماشین کنترلی بنزینی که از جوایز ویژه مسابقات بود را از آن خود کردند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/5/10 و ساعت 6:0 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 26
مجموع بازدیدها: 392740
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو