سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دروغ نگفتم و دروغ نشنودم ، و گمراه نشدم و کسى را گمراه ننمودم . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان گفت: محسن بنگر به دلیل اعتراض خود به تعویضش از سوی کمیته انضباطی باشگاه سپاهان از حضور در تمرین‌ها محروم شد.

بنگر جریمه نقدی هم می‌شود؛
پورسینا: بنگر اعتراض کرد و محروم شد

 رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان گفت: محسن بنگر به دلیل اعتراض خود به تعویضش از سوی کمیته انضباطی باشگاه سپاهان از حضور در تمرین‌ها محروم شد.

محسن پورسینا با اشاره به دلایل محروم شدن محسن بنگر از تمرینات تیم سپاهان اظهار داشت: این بازیکن به تعویض خود بین دو نیمه بازی سپاهان با ملوان اعتراض کرد و به دلیل این اعتراضات، کمیته انضباطی باشگاه بنگر را از حضور در تمرینات محروم کرد.
وی با بیان اینکه رفتار بازیکنان تیم باید تحت کنترل باشگاه سپاهان باشد، تصریح کرد: هنوز جریمه این بازیکن به وی ابلاغ نشده و بنگر تنها از حضور در تمرینات منع شده است؛ اما در جلسه امروز کمیته انضباطی باشگاه در مورد میزان جریمه وی اظهار نظر می‌شود.
رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در مورد پرداخت قرارداد بازیکنان این تیم بیان داشت: ممکن است در برخی موارد به دلیل تامین منابع تیم پرداخت بازیکنان با مشکلاتی مواجه شود اما پرداخت‌های بازیکنان انجام شده و پول دریافتی همه بازیکنان را به صورت متناسب پرداخت می‌کند.
وی در مورد وضعیت جریمه ابراهیم توره خاطرنشان کرد: جریمه بر طبق قرارداد از پول دریافتی این بازیکن کسر می‌شود، کمیته انضباطی باشگاه امروز جلسه دارد و به وضعیت ابراهیم توره و میزان جریمه این بازیکن رسیدگی می‌کند.
پورسینا با بیان اینکه در طول فصل امکان جریمه بازیکنان تیم به دلیل مسائل مختلف وجود دارد، اظهار داشت: بعید است که جرایم کمیته انضباطی از سوی مسئولان باشگاه بخشیده شود زیرا هرکس که کار اشتباهی انجام می‌دهد باید از سوی مسئولان باشگاه جریمه شود.
وی با اشاره به حضور یا عدم حضور بنگر در ترکیب تیم سپاهان اضافه کرد: این بازیکن از تمرینات تیم کنار گذاشته شده و احتمالا جریمه نقدی هم می‌شود اما تصمیم سرمربی تیم پیرامون ترکیب تیم در روزهای آینده اعلام می‌شود.
محسن بنگر مدافع تیم سپاهان به دلیل اعتراضات خود به تعویضش در بازی این تیم مقابل ملوان بندر انزلی اعتراضاتی به امیر قلعه‌نویی کرده بود.

 

فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/5/12 و ساعت 2:59 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392775
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو