سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هر اندازه دانش انسان افزون گردد، توجّه وی به نفسش بیشتر گردد و در ریاضت و اصلاح آن کوشش بیشتری مبذول کند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور گفت: تمام بدهی دولت به گندمکاران استان اصفهان طی روزهای گذشته پرداخت شد

مدیرعامل شرکت غله منطقه 10 کشور:
تمام بدهی دولت به گندمکاران اصفهانی پرداخت شد

 مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور گفت: تمام بدهی دولت به گندمکاران استان اصفهان طی روزهای گذشته پرداخت شد.

نصرالله نوری با اشاره به اینکه میزان خرید گندم توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور امسال حدود 170 هزار تن بوده است، بیان داشت: تقریبا تمام بدهی شرکت غله بابت خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان به آنها پرداخت شده است.
وی ادامه داد: پرداخت بهای خرید گندم از کشاورزان استان در دو مرحله انجام شد که در مرحله نخست حدود 40 میلیارد تومان از بدهی کشاورزان به آنها پرداخت شده بود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور افزود: مرحله دوم پرداخت‌ها از شنبه گذشته در استان آغاز شد که در این مرحله تمام بدهی باقیمانده کشاورزان استان به جز مواردی که شماره حساب آنها دارای اشکال بود، به حساب آنها واریز شد.
وی با بیان اینکه رسید گندم‌های خریداری شده از سوی شرکت غله توسط مباشران خرید در تاریخ 22 تیرماه سال جاری به این شرکت ارسال شد، افزود: بخش از این بدهی‌ها مربوط به خرید گندم از سوی اتحادیه تعاونی‌های روستایی استان بود که در تاریخ 16 مردادماه به حساب آنها واریز شد.
نوری تصریح کرد: بهای گندمی که در این مرحله به مباشران خرید اعم از کشاورزان و اتحادیه تعاون روستایی پرداخت شد، بابت خرید حدود 100 هزار تن گندم به ارزش حدود 30 میلیارد تومان بوده است.
وی با اشاره به توافقنامه اتحادیه تعاونی‌های روستایی استان با شرکت غله برای خرید گندم در سال جاری و طولانی شدن زمان پرداخت بهای گندم خریداری شده از سوی این اتحادیه، بیان داشت: بلاتکلیفی پرداخت هزینه حمل و نقل سبب تاخیر در عقد این قرارداد بود که در حال حاضر با مکاتباتی که با شرکت بازرگانی دولتی ایران داشته‌ایم این مساله در دست بررسی است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور تصریح کرد: در سال‌های گذشته هزینه حمل بار از محل خرید تا تحویل آنها به سیلوها بر عهده شرکت غله بود که امسال به دلیل افزایش بهای خرید تضمینی گندم از سوی دولت هزینه حمل و نقل در وجه گندم‌ها در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه وجه گندمی که مربوط به کشاورزان بود برای پرداخت با مشکل چندانی روبه‌رو نبوده است، اظهار داشت: امسال تنها به دلیل مشخص نبودن هزینه حمل و نقل و طولانی شدن انعقاد قرارداد خرید با اتحادیه تعاونی روستایی در پرداخت بهای گندم در این بخش با مشکل مواجه شدیم.
نوری اضافه کرد: در سال جاری از 230 هزار تن گندمی که در استان اصفهان از کشاورزان خریداری شده بود حدود 60 هزار تن آن توسط اتحادیه تعاون روستایی صورت گرفت.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 89/5/16 و ساعت 2:54 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 68
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393606
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو