سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوستی ات، [در حدّ] شیدایی و دشمنی ات [مایه] هلاکت نباشد . دوستت را به اندازهْ دوست بدار و دشمنت رابه اندازهْ دشمن بدار . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت همراه با تهدید و زورگیری در سطح شهر اصفهان پنج سارق زورگیر توسط ماموران فرماندهی انتظامی مرکز استان شناسایی و دستگیر شدند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محسن عقیلی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت همراه با زورگیری از آنها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری‌های 26 و 14 این فرماندهی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه ماموران کلانتری‌های پس از دریافت مشخصات ظاهری متهمان اقدام به تشکیل گروهی از نیروهای تجسس کرده و به گشت‌زنی در سطح منطقه وقوع حادثه پرداختند، افزود: طی گشت‌زنی‌های واحدهای گشتی، متهمان که در نقطه‌ای از محل مشغول تقسیم اموال مسروقه بودند شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی بدنی به عمل آمده از متهمان، وجوه نقد و اموال مسروقه کشف و به مالباختگان بازگردانده شد که این اقدام سریع و قاطع ماموران سبب رضایت شهروندان شد.
وی گفت: متهمان به نام‌های داوود ـ ب، فرامرز ـ ب، علی ـ ح، علی ـ م و اسماعیل ـ غ به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/5/17 و ساعت 3:22 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 70
مجموع بازدیدها: 393618
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو