سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
زنهار که دانشمندان را سبک بشمری چرا که این کار تو را خوار می کند و مایه بدگمانی و وهم و خیال درباره تومی شود . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

تکواندو اصفهان با یک اختلاف کم نسبت به تهران جایگاه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

تکواندو اصفهان در جایگاه دوم کشوری

تکواندو اصفهان با یک اختلاف کم نسبت به تهران جایگاه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان با اشاره به حدود 60 هزار تکواندو کار در استان اصفهان مشغول به فعالیت هستند افزود: سال گذشته حدود 20 هزار تکواندو کار ساماندهی و سازمان یافته شدند که از این تعداد 8 هزار و 500 ورزشکار بانوان هستند.
مصطفی رئیسی گفت: استان اصفهان در رده های مختلف حدود 30 ملی پوش دارد که سال گذشته 157 نشان برون مرزی را برای این استان به ارمغان آوردند.
وی جایگاه علمی و کیفی مربیان و داوران تکواندو را در اصفهان خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: در حال حاضر 27 داور بین المللی داریم که 4 داور بانوان هستند.
رئیسی گفت: برابر اعلام کمیته مسابقات سال گذشته اصفهان بهترین میزان در برگزاری مسابقات کشوری بوده و امسال بار دیگر اصفهان میزبان مسابقات کشوری است.
وی در پایان گفت: با توجه به اینکه در طول دو سال گذشته در مسابقات برون مرزی مقام اول را کسب کردیم امسال هم راه یابی به یکی از مسابقات برون مرزی و کسب نتیجه مطلوب در برنامه‌های آینده ماست.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/5/17 و ساعت 3:35 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 70
مجموع بازدیدها: 393611
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو