سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نیکویی پرسش، نیمی از دانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

مدیر برنامه‌های محسن یگانه گفت: از اجرای سه روزه کنسرت در اصفهان راضی هستیم و اخبار منتشره مبنی بر قهر محسن یگانه در کنسرت اصفهان شایعه است.

استقبال از کنسرت محسن یگانه؛
قهر محسن یگانه در کنسرت اصفهان شایعه است

 مدیر برنامه‌های محسن یگانه گفت: از اجرای سه روزه کنسرت در اصفهان راضی هستیم و اخبار منتشره مبنی بر قهر محسن یگانه در کنسرت اصفهان شایعه است.

علی ثابت با اشاره به اتفاقات به وجود آمده در شب اول کنسرت محسن یگانه و اعتراض برخی از تماشاگران نسبت به نیمه‌کاره ماندن این کنسرت اظهار داشت: کنسرت شب نخست بدون هیچ مشکل و با کیفیت عالی برگزار شد.
وی افزود: مسئولان برگزار کننده کنسرت در شب نخست این برنامه و به دلیل رفتار غیر اخلاقی برخی تماشاگران به ما گفتند که آهنگ‌های شاد را اجرا نکنید که محسن یگانه نیز تنها یکی از آهنگ‌ها را اجرا نکرد و پس از خداحافظی به پایین سن رفت.
مدیر برنامه‌های محسن یگانه با بیان اینکه کنسرت سه روزه یگانه در اصفهان بدون هیچ مشکلی برگزار شد، بیان داشت: هر سه روز کنسرت، طبق برنامه قبلی پیش رفت و تنها دو آهنگ محسن یگانه با درخواست مسئولان برگزاری اجرا نشد اما در این خصوص عده‌ای بدون اینکه اصل مطلب را بشنوند شروع به اعتراض کردند.
ثابت در ارتباط با شایعه خداحافظی نابهنگام محسن یگانه در زمان اجرای کنسرت و اینکه وی به حالت قهر سن را ترک کرده است، گفت: هیچ قهری وجود نداشته و تمام این اخبار شایعه است.
وی ادامه داد: شب اول تعدادی از آهنگ‌ها به خاطر تماشاچی‌هایی که برخی مسائل را رعایت نکرده بودند، برگزار نشد اما شب‌های بعد این آهنگ‌ها نیز توسط گروه محسن یگانه اجرا شد و برای تعدادی از معترضان شب اول نیز بلیت مجدد صادر شد و در سانس شنبه در این کنسرت حضور داشتند.
مدیر برنامه‌های محسن یگانه بیان داشت: هر سه سانس کنسرت در روزهای 14، 15 و 16 مردادماه با استقبال خوبی از سوی اصفهانی‌های با فرهنگ روبه‌رو شد و از اجرای کنسرت در این شهر نیز راضی هستیم.
ثابت با ابراز نارضایتی از سالن محل برگزاری کنسرت گفت: این سالن برای اجرای کنسرت نامناسب بود و در این خصوص ناراضی هستیم.
وی افزود: شرکت برگزار کننده کنسرت، تبلیغات مناسبی در خصوص برگزاری این کنسرت در اصفهان انجام نداده بود.
محسن یگانه به منظور رونمایی از آلبوم «رگ خواب» سفری سه روزه به اصفهان انجام داد که این مراسم مورد استقبال مردم هنردوست اصفهان قرار گرفت و تماشاگران و علاقه‌مندان به موسیقی با شاخه‌های گل از وی و آلبوم جدید او استقبال کردند.
این کنسرت با مشارکت موسسه فرهنگی هنری بهروش اصفهان با بلیت‌فروشی همزمان با نظم خاص راس ساعت 20:30 در روزهای 14، 15 و 16 مرداد ماه در محل باشگاه کارگران و با اجرای آهنگ «ماه عسل» توسط محسن یگانه آغاز شد.
در این کنسرت، یگانه تعدادی از آهنگ‌های آلبوم جدید خود را به همراه آهنگ‌های «نفس‌های بی هدف»، «آخه دل من»، «نخواستم»، «گناهی ندارم»، «نشکن دلمو» از آلبوم «نفس‌های بی‌هدف» با همخوانی همراه با تشویق تماشاگران اجرا کرد.
همچنین برخی از تماشاگران که در شب اول کنسرت اعتراضاتی را نسبت به عدم اجرای یکی از آهنگ‌ها داشتند، با نظر مساعد مسئولان برگزاری کنسرت بلیت مجدد صادر شد.

فارس


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/5/18 و ساعت 3:22 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 81
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393495
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو