سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کاش تازیانه هایی بر سر یارانم بود تا در حلال و حرام تفقّه می کردند . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان از راه اندازی شهربازی سرپوشیده در پایانه مسافربری صفه تا دوماه آینده خبرداد.

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان در جمع خبرنگاران

اولین شهر بازی سرپوشیده درپایانه مسافربری صفه راه اندازی می شود
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان از راه اندازی شهربازی سرپوشیده در پایانه مسافربری صفه تا دوماه آینده خبرداد.

 

سید رضاحکیم فعال در جمع خبرنگاران با اشاره به این که اولین شهربازی مسقف استان اصفهان درپایانه مسافربری صفه اصفهان احداث می‌گردد گفت: با توجه به عدم وجود مجموعه‌ای مفرح و جدید جهت استفاده کودکان و نوجوانان اصفهانی و همچنین نیاز به چنین مجموعه‌ای جهت غنی سازی اوقات فراغت و انجام تفریحات سالم، سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصمیم به احداث اولین شهربازی مسقف در استان اصفهان در پایانه مسافربری صفه اصفهان گرفت.


وی با بیان این که اول مهرماه شهربازی به بهره برداری می رسد افزود:این شهر بازی با همکاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت 4هزار مترمربع وارتفاع 6متر با امکانات نوین و وسایل بازی جدید از قبیل سینمای 4 بعدی وغیره احداث می‌گردد.

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به سند چشم انداز سازمان پایانه ها اظهار داشت:ایجاد فضایی مطمئن،آرام وزیبا ودر دسترس جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان در دستور کار این سازمان قرار دارد.

حکیم فعال با تاکید بر این که در 4پایانه ی مسافربری شهر اصفهان روزانه 100هزار نفر جابه جا می شوند،تصریح کرد:در حال حاضر 7هزار اتوبوس و مینی بوس در 4پایانه فعال هستتند و خوشبختانه اکثرناوگان عمر 2تا 3 سال دارند.

 وی با بیان این که امکانات پایانه های مسافربری شهر اصفهان حرف اول را در کشور می زنند خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع و به روز کردن خدمات و سرویس دهی 4 پایانه جی، زاینده رود، کاوه و صفه در سطح شهر اصفهان، بر اساس نظر کارشناسان رتبه اول را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.اما با این وجود هنوز این خدمات کافی نیست.

حکیم فعال، کمک به افراد در راه مانده و به خصوص ابن السبیل از سوی خیرین وارائه خدمات رایگان به مسافران را از مهمترین اقدامات این سازمان عنوان و تصریح کرد: نظافت و طراحی دکوراسیون پایانه های شهر اصفهان با توجه به تردد قابل توجه در این مکان ها زبانزد خاص و عام است.

وی از اینترنتی کردن صدور بلیط به منظور کاهش ترددها و ترافیک و ارزش گذاری به وقت مردم خبر داد و اظهار داشت: با اجرای این طرح مسافران می توانند بلیط خود را در داخل و خارج از شهر اصفهان و حتی کشور تهیه کنند.


وی با اشاره به این که خوشبختانه امروز تمام پایانه ها به مراکز بهداشتی مجهز هستند ،اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل به تمام سرپرستان پایانه ها ابلاغ گردیده که نظارت دقیق و مستمر بر تاریخ اقلام غذایی که در پایانه ها بفروش می رسد داشته باشند تا از این طریق با مشکل روبرو نشویم.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/5/19 و ساعت 4:24 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393462
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو