سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
اگر شیطانها برگرد دلهای فرزندان آدم نمی چرخیدند، آنها به ملکوت نظر می کردند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از شکایت علیه "وحید شمسایی" صرف نظر کرد.

شمس از شکایت خود علیه شمسایی صرف نظر کرد
حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از شکایت علیه "وحید شمسایی" صرف نظر کرد.
 جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بررسی شکایت شمس از کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران عصر شنبه برگزار شد که سرمربی تیم ملی با وساطت فیروز کریمی سرمربی تیم داماش گیلان و سعید گرکانی نایب رییس هیات مدیره باشگاه علم و ادب مشهد از شکایت خود چشم پوشی کرد.
شمس درگفت وگو با ایرنا با تایید خبر فوق افزود:‌ در این جلسه قرار شد تا برای حفظ آرامش تیم ملی از شکایتم صرف نظر کنم.
وی در مورد وضعیت وحید شمسایی درتیم ملی فوتسال ایران گفت:‌ اگر این بازیکن دلیل موجهی را برای غیبتش در اردوی تیم ملی نیاورد، جام ملت های آسیا را از دست خواهد داد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران خاطر نشان کرد : نام شمسایی در فهرست بازیکنان اعزامی به رقابت های بین المللی تایلند وجود ندارد و این بازیکن باید دلیل قانع کننده ای را در خصوص غیبتش در اردوی تیم ملی به کادر فنی ارائه دهد.
اظهارات شمس و شمسایی علیه یکدیگر در اواخر سال گذشته، بازتاب های فراوانی را در رسانه ها به همراه داشت که این امر موجب شکایت سرمربی تیم ملی از این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده بود.

 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 89/1/14 و ساعت 6:41 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393591
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو