سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرگاه بنده خالصانه توبه کند، خداوند او را دوست بدارد و گناهانش را در دنیا و آخرت بر او بپوشاند . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به توسعه پایانه های مسافربری شهر اصفهان گفت:شهرداری اصفهان در نظر دارد جهت خدمات رسانی بیشتر به شهروندان در4طرف شهر اصفهان تعداد پایانه های مسافربری را افزایش دهد.

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان در جمع خبرنگاران-2
پایانه های مسافربری شهر اصفهان توسعه می یابد 
مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به توسعه پایانه های مسافربری شهر اصفهان گفت:شهرداری اصفهان در نظر دارد جهت خدمات رسانی بیشتر به شهروندان در4طرف شهر اصفهان تعداد پایانه های مسافربری را افزایش دهد.

سیدرضاحکیم فعال در جمع خبرنگاران با اشاره به این که اولین پایانه در جنوب غرب اصفهان احداث می شود،افزود:زمین جهت راه اندازی پایانه مسافربری در جنوب غرب جانمایی واقدامات اولیه نیز انجام شده است.

وی با اشاره به ایجاد پایانه در شمال،غرب و شرق اصفهان افزود:تفکر شهرداری حمل و نقل ترکیبی است و مکانی را جهت احداث پایانه انتخاب می کند که در دسترس مردم باشد و هزینه های آنان را کاهش دهد.

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان در بخش دیگر سخنان خود به افتتاح کیوسک‌های اطلاع‌رسانی در پایانه‌های شهر اصفهان اشاره وتصریح کرد:با توجه به این که اطلاع رسانی به صورت الکترونیکی در راس مسائل شهری می باشد،کیوسکهای اطلاع رسانی علاوه بر امکان نمایش اطلاعات بر روی سیستم کامپیوتری نصب شده قابلیت ارسال از طریق بولوتوث بر روی تلفنهای همراه مسافران را دارا می‌باشد.

حکیم فعال از ارائه امکانات فرهنگی و اطلاع‌رسانی گسترده در این کیوسکها خبر داد و افزود: امکان مشاهده نقشه و امکانات موجود در پایانه‌ها، دسترسی به نقشه اصفهان و اطلاعات اصفهان شناسی در مورد اماکن تاریخی و مناظر دیدنی اصفهان، کتابخانه دیجیتال مخصوص سفر بصورت گویا جهت استفاده در طول سفر و گالری تصاویر مذهبی و انواع موسیقی‌های سنتی و مداحی و غیره از جمله امکانات فرهنگی این کیوسکها می‌باشد.

وی همچنین با تاکید بر این که سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان در سال گذشته به عنوان برترین سازمان پایانه‌های مسافربری کشور انتخاب گردید،خاطرنشان کرد:این انتخاب توسط ستاد مدیریت حمل ونقل وسوخت وزارت کشور صورت گرفت.

وی به دیگراقدامات سازمان پایانه ها اشاره کرد وادامه داد: جهت رفاه حال مادران وکودکان آنها نیز در اطاقهای مادر و کودک تمهیدات خاصی نظیر تجهیز این اطاقها به اسباب بازی و موارد آموزشی در نظر گرفته شده و مادران و کودکان می‌توانند در مدت زمان حضور در پایانه از این امکانات استفاده کنند.

حکیم فعال اظهار کرد: راه اندازی دفتر رسیدگی به نیازمندان و افراد خاص در پایانه کاوه ،نصب ادوات حرکت درمانی در چهار پایانه شهر و همچنین رنگ‌آمیزی زیبا و ماندگار و نظافت شبانه‌روزی و مداوم در تمام سطح پایانه‌ها گسترش خدمات بهداشتی از قبیل سرویسهای بهداشتی، احداث حمام و نظارت بهداشتی گسترده بر غرفات عرضه مواد غذایی ،نصب تلویزیونهای LCD و نمایش تصاویر جذاب و زیبا ،نصب آکواریوم‌های ماهیهای دریای شور ، احداث پارکهای سلامتی با نصب وسایل ورزشی مختلف، صندلیهای ماساژور وغیره از دیگر اقدامات این سازمان در راستای ارتقای خدمات رسانی به مسافران است.

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان در پایان با بیان این که اقدامات لازم برای انجام سفر مطلوب و ایمن برای مسافران اندیشیده و به مرحله اجرا درآمده است اظهار داشت:سازمان پایانه ها در تمام طول شبانه روز آماده خدمت رسانی است به طوری که از ساعت 4:45 دقیقه صبح تا ساعت 2 نیمه شب به مردم سرویس دهی می کند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/5/19 و ساعت 4:30 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 91
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393505
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو