سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
همه زهد در دو کلمه از قرآن فراهم است : خداى سبحان فرماید « تا بر آنچه از دستتان رفته دریغ نخورید ، و بدانچه به شما رسیده شادمان مباشید . » و آن که بر گذشته دریغ نخورد و به آینده شادمان نباشد از دو سوى زهد گرفته است . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

رئیس اتحادیه گز و شیرینی اصفهان گفت: برای ماه مبارک رمضان امسال قیمت زولبیا و بامیه درجه یک 2700 تومان و درجه دو 2500 تومان تعیین شده است.

رئیس اتحادیه گز و شیرینی اصفهان:
قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان 2700 تومان
رئیس اتحادیه گز و شیرینی اصفهان گفت: برای ماه مبارک رمضان امسال قیمت زولبیا و بامیه درجه یک 2700 تومان و درجه دو 2500 تومان تعیین شده است.

مهدی رهگذر با بیان این که این قیمت زولبیا و بامیه از تصویب اداره بارزگانی صورت گرفته است، گفت: با توجه به این که همه مواد اولیه زولبیا و بامیه به قیمت آزاد تهیه می شود ولی قیمت آن امسال نسبت به سال گذشته تنها 200 تومان افزایش داشته است.

رهگذر با اشاره به این که زولبیا و بامیه درجه یک و دو از نظر کیفیت مواد اولیه هیچ فرقی نمی کند گفت: حدود ده شیرینی فروشی در اصفهان هستند که در حد ممتاز شناخته شده که در صورت تأییدیه از طریق اداره بهداشت، اماکن و بازرگانی بر اساس هزینه های جانبی، اجازه فروش زولبیا و بامیه به نرخ مصوب 2900 تومان را دریافت خواهند کرد.

وی با تأکید براین که کیفیت ساخت زولبیا و بامیه یکسان است افزود: با کوچکترین تخلف احتمالی در عدم رعایت قیمت زولبیا و بامیه برخورد شدید می شود و فروشندگان موظف هستند برچسب قیمت را در محل فروش نصب کنند.

 رهگذر همچنین افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه اختلاف قیمت با شماره تماس 124 تعزیرات حکومتی تماس گرفته تا از طریق مجمع امور صنفی پیگیری قانونی صورت گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: درجه بندی لازم است ، و باعث اعمال سلیقه و هنرمندی در کار شده و تغییر قیمت زولبیا و بامیه بر اساس همین رقابت ها و تفاوت ها صورت می گیرد


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/5/19 و ساعت 4:41 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 65
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393479
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو