سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
از آن هنگام که حق را به من نمودند در آن دو دل نگردیدم . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

مسوول بازارهای روز شهرداری اصفهان از عرضه اقلام مصرفی با تخفیف 5 تا 15 درصدی در این بازارها به مناسبت ماه مبارک رمضان خبرداد.

به مناسبت ماه مبارک رمضان
اقلام مصرفی با تخفیف 15 درصد ی در بازارهای روز عرضه می شود
مسوول بازارهای روز شهرداری اصفهان از عرضه اقلام مصرفی با تخفیف 5 تا 15 درصدی در این بازارها به مناسبت ماه مبارک رمضان خبرداد.  

سعید خاکی با اعلام این خبر گفت :سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری اصفهان در آستانه ماه پرفیض و برکت رمضان و ضرورت ارائه تسهیلات بیشتر و ارتقاء سطح خدمات جهت عرضه مایحتاج مورد نیاز شهروندان در این ایام ، در قالب طرح ضیافت هماهنگی های لازم جهت تخفیف در سبد کالایی ماه مبارک رمضان و برخی محصولات و کالاهای فرآوری شده صنعتی را بعمل آورده همچنین اکیپ های  نظارتی ویژه  جهت کنترل قیمت،نظافت ،کیفیت وموارد دیگر در این ایام فعال شده است.

 وی افزود:با توجه به هماهنگی های به عمل آمده شرکت های عرضه کننده موادغذایی ،پروتینی ، لبنی وکالاهای فرآوری شده صنعتی فعال در میادین و بازارهای تحت پوشش سازمان میادین میوه وتره بار ، اقلام و کالاهای پرمصرف به مناسبت ماه مبارک رمضان با اعمال تخفیف ویژه از 5 تا 15 درصد نسبت به قیمت های عرضه فعلی عرضه خواهد شد.

وی اضافه کرد: محصولات و فرآورده های لبنی و پروتینی  از جمله قندوشکر، روغن، برنج، خرما، چای و عسل در بازارهای روز ا شهرداری اصفهان با تخفیف ویژه عرضه می شود.

مسوول بازارهای روز شهرداری اصفهان با بیان این که تاکنون 9 بازار روز از جمله : ولی عصر، حرم، حجت، تمدن، همدانیان، سروش در شهر اصفهان راه اندازی شده است ادامه داد:در راستای طرح استقبال از ماه مبارک رمضان و به منظور رفاه حال روزه‌داران و تنظیم بازار با تمهیدات اندیشیده شده امسال بازار های روز عرضه گوشت مرغ توسط سازمان میادین شهرداری در حال توزیع می باشداما نرخ تعیین شده با تخفیف به روز خواهد بود.

وی با بیان این که هنوز سهمیه وزارت بازرگانی به بازار های روز شهرداری اصفهان اعلام نشده است ادامه داد:امید است با پیگیر های صورت گرفنه این سهمیه در اختیار بازار های روز شهرداری اصفهان هر چه سریعتر به مناسبت ماه مبارک رمضان برسد.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 89/5/20 و ساعت 5:31 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 72
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393486
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو