سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرهیزگارى سر خلقهاست . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان اصفهان گفت: در آینده‌ای نزدیک با سفر وزیر مسکن و شهرسازی حدود 6 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر در این استان به متقاضیان تحویل می‌شود.

رئیس سازمان مسکن اصفهان خبر داد:
تحویل 6 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر در اصفهان

 رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان اصفهان گفت: در آینده‌ای نزدیک با سفر وزیر مسکن و شهرسازی حدود 6 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر در این استان به متقاضیان تحویل می‌شود.

محمود محمودزاده در مورد آخرین وضعیت و روند اجرای طرح مسکن مهر استان اصفهان بیان داشت: دولت دهم با تمهیدات و برنامه‌هایی که در زمینه رفع مشکل مسکن اقشار ضعیف و کم ‌درآمد اندیشیده است، پروژه مسکن مهر را در تمام استان‌های کشور اجرا می‌کند.
وی تصریح کرد: طرح مسکن مهر، طرحی ایده‌‌آل برای خانه‌دار شدن اقشار هدف و به ویژه جوانان و اقشار کم‌درآمد جامعه است که با ابتکار این دولت عملیاتی می‌شود.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح در استان، استانداری و دیگر اعضای شورای مسکن استان همکاری خوبی را با سازمان مسکن و شهرسازی داشته‌اند، افزود: به منظور سرعت بخشیدن به روند ساخت و سازها در پروژه‌های مسکن مهر استان، ضروری است تا تمام دستگاه‌ها و نهاد‌های خدماتی، خدمات زیربنایی خود برای پیشبرد این طرح ملی به صورت ویژه ارائه کنند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه طرح مسکن مهر یک پروژه ملی است، پیشبرد این طرح همکاری و مساعدت تمام نمایندگان استان در مجلس، فرمانداران و شهرداران شهرهای مختلف استان را می‌طلبد.
محمود‌زاده افزود: در آینده‌‌ای نزدیک و با سفری که وزیر مسکن و شهرسازی به استان اصفهان دارد، 6 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر در سطح استان افتتاح و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه از محل خط اعتباری مسکن پروژه مسکن مهر تسهیلاتی نیز به مالکان خصوصی واحدها برای ساخت و ساز در استان پرداخت می‌شود، اظهار داشت: سازمان مسکن و شهرسازی استان اصفهان در این راستا همچنان آمادگی معرفی واجدان شرایط و متقاضیان در این نوع تسهیلات را به بانک مسکن دارد.
وی تصریح کرد: بانک مسکن به ازای هر واحد مسکونی به متقاضیان 20 میلیون تومان تسهیلات ارائه می‌دهد که با تمهیداتی که برای تسهیل دریافت وام در نظر گرفته شده است، نیازی به سپرده‌گذاری قبلی برای دریافت تسهیلات نیست و پس از دریافت وام، کارمزد اقساط آن در سطح استان چهار درصد و در شهر اصفهان هفت درصد محاسبه می‌شود.

فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/5/24 و ساعت 5:34 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 77
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393491
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو