سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
از حکمت [مرد مؤمن]، شناخت خویشتن است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: نصب دستگاه جی‌پی‌اس و کارت‌خوان بر روی تاکسی‌های اصفهان با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود.

با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود؛
نصب GPS و کارت‌خوان روی تاکسی‌های اصفهان

 مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: نصب دستگاه جی‌پی‌اس و کارت‌خوان بر روی تاکسی‌های اصفهان با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود.

علیرضا تاجمیر ریاحی اظهار داشت: کار کارشناسی برای نصب تاکسی‌متر GPS دار و کارتخوان بر روی تاکسی‌های اصفهان در حال انجام است.
وی با اشاره به متفاوت بودن نرخ کرایه در بسیاری از تاکسی‌ سرویس‌های شهر و نارضایتی مردم از این موضوع افزود: قانون توسعه حمل و نقل کشور به صراحت اعلام کرده که حمل و نقل شهری باید زیر نظر شهرداری‌ها باشد.
وی با بیان اینکه ما مجری قانون هستیم، بیان داشت: منتظر تصمیم‌گیری درباره وضیعت آژانس‌ها و تاکسی‌سرویس‌ها که زیر نظر اتحادیه تاکسیرانی فعالیت می‌کنند هستیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به تجهیز ناوگان تاکسیرانی به تاکسی‌متر تصریح کرد: تاکسی‌های ویژه همچون تاکسی‌های فرودگاه، راه‌آهن، ترمینال‌ها و تاکسی بی‌سیم دارای تاکسی‌متر هستند و مردم باید خواستار استفاده از این دستگاه در تاکسی‌ها باشند.
وی ادامه داد: در صورت برطرف شدن مشکلات، ناوگان تاکسیرانی اصفهان نیز مانند اتوبوس‌های درون‌‌شهری مجهز به دستگاه کارتخوان می‌شود.
تاجمیر ریاحی بیان داشت: نصب دستگاه GPS و کارتخوان بر روی تاکسی‌ها با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام می‌شود تا به رانندگان فشار اقتصادی وارد نشود.
وی با اشاره به ممنوعیت ایجاد شده برای رانندگان در استفاده از ضبط صوت تاکید کرد: رانندگان به غیر از استفاده از رادیو به هیچ عنوان حق استفاده از ضبط را ندارند و در صورت مشاهده و گزارش تخلف از سوی بازرسان، متخلفان جریمه نقدی شده و به کمیته انضباطی نیز فراخوانده می‌شوند.

فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/5/25 و ساعت 8:23 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 100
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392844
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو