سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خدا ایمان را واجب کرد براى پاکى از شرک ورزیدن ، و نماز را براى پرهیز از خود بزرگ دیدن ، و زکات را تا موجب رسیدن روزى شود ، و روزه را تا اخلاص آفریدگان آزموده گردد ، و حج را براى نزدیک شدن دینداران ، و جهاد را براى ارجمندى اسلام و مسلمانان ، و امر به معروف را براى اصلاح کار همگان ، و نهى از منکر را براى بازداشتن بیخردان ، و پیوند با خویشاوندان را به خاطر رشد و فراوان شدن شمار آنان ، و قصاص را تا خون ریخته نشود ، و برپا داشتن حد را تا آنچه حرام است بزرگ نماید ، و ترک میخوارگى را تا خرد برجاى ماند ، و دورى از دزدى را تا پاکدامنى از دست نشود ، و زنا را وانهادن تا نسب نیالاید ، و غلامبارگى را ترک کردن تا نژاد فراوان گردد ، و گواهى دادنها را بر حقوق واجب فرمود تا حقوق انکار شده استیفا شود ، و دروغ نگفتن را ، تا راستگویى حرمت یابد ، و سلام کردن را تا از ترس ایمنى آرد ، و امامت را تا نظام امت پایدار باشد ، و فرمانبردارى را تا امام در دیده‏ها بزرگ نماید . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: از ابتدای فصل حواشی بسیاری گریبانگیر سپاهان بود اما در مقابل این حواشی سکوت می‌کنیم.

شهرآورد اصفهان باید از تلویزیون مستقیم پخش شود؛
بصیرت: در مقابل حواشی سکوت می‌کنیم

 سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: از ابتدای فصل حواشی بسیاری گریبانگیر سپاهان بود اما در مقابل این حواشی سکوت می‌کنیم.

مجید بصیرت با اشاره به شرایط تمرینات تیم سپاهان و بازیکنان تیم اظهار داشت: برگزاری یک بازی جوانمردانه در دستور کار بازیکنان سپاهان است و به جز فابیو جان‌واریو که در حال حاضر به تمرینات تیم اضافه شده است، بقیه بازیکنان مشکلی برای بازی کردن در این دیدار ندارند.
وی با بیان اینکه نتیجه بازی شهرآورد غیر قابل پیش‌بینی است، تصریح کرد: هر تیمی که بتواند با بازی جوانمردانه عملکرد خوبی داشته باشد و در زمین بازی خوبی ارائه دهد پیروز میدان است، ذوب‌آهن برای ما تیم قابل احترامی است و امیدواریم این تیم در بازی‌های آسیایی موفق ظاهر شود.
سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در مورد حواشی ایجاد شده پیرامون این تیم اصفهانی از ابتدای فصل جاری بیان داشت: از ابتدای فصل برای آرامش تیمی از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم و اجازه نمی‌دهیم حواشی بازی دو تیم همشهری را ملتهب کند.
وی به لزوم حمایت از تیم ذوب‌آهن در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و بیان داشت: همه باید از ذوب‌آهن در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حمایت کنند و امیدواریم این تیم اصفهانی در مسابقات آسیایی موفق عمل کند.
سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه ذوب‌آهن و سپاهان، اصفهان را تبدیل به قطب فوتبال کشور کرده‌اند، تصریح کرد: مسئولان باید نسبت به پخش این دیدار از شبکه‌های سراسری سیما اقدام کنند و مطبوعات و مسئولان اصفهان باید در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.
وی به لزوم توجه مسئولان به تیم‌های شهرستانی اشاره کرد و افزود: در بازی نخست مسابقات لیگ برتر برای اینکه دیدار تیم قهرمان باید پخش مستقیم می‌شد در گرمای بعداز‌ظهر این دیدار را برگزار کردیم اما این دیدار از شبکه‌های سراسری پخش نشد.
بصیرت در مورد شناخت قلعه‌نویی از تیم ذوب‌آهن گفت: در لیگ امسال همه تیم‌ها از هم شناخت دارند و دیگر دوره ناشناس بودن تیم‌ها به پایان رسیده است،‌ امیدواریم با شناخت خود از ذوب‌آهن بتوانیم پیروز شهرآورد اصفهان باشیم.

فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/5/26 و ساعت 4:32 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 67
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392811
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو