سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هیچ کس چیزى را در دل نهان نکرد ، جز که در سخنان بى اندیشه‏اش آشکار گشت و در صفحه رخسارش پدیدار . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: میزان خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان در سال گذشته 114 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

در سال گذشته؛
خدمات کمیته امداد اصفهان به 114 میلیارد تومان رسید

 معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: میزان خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان در سال گذشته 114 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

 بهرام سوادکوهی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران با بیان اینکه جایگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در مشارکت‌های مردمی پس از تهران در رتبه نخست قرار دارد، بیان داشت: در سال گذشته میزان کمک‌های مردمی در ایام ماه مبارک رمضان 21 میلیارد تومان بوده است.
وی افزود: حدود 16 درصد از اعتبارات کمیته امداد استان اصفهان از کمک‌های مردمی و مابقی از بودجه خود این نهاد تامین می‌شود.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان افزود: در حال حاضر 196 هزار مددجو به صورت دائمی و حدود 100 نفر تک خدمتی که در مجموعه 300 هزار نفر مستمر و غیر مستمر هستند، زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان خدمات‌رسانی می‌شوند.
وی تصریح کرد: در سال گذشته 6 هزار و 900 حامی در ماه مبارک رمضان برای خدمات‌رسانی به فرزندان یتیم جذب کمیته امداد این استان شدند.
سوادکوهی با اشاره به اینکه بیش از 500 هزار صندوق در استان اصفهان وجود دارد، اظهار داشت: در حال حاضر تعداد صندوق‌های صدقات موجود در منازل استان اصفهان پس از استان‌های یزد و سمنان در رده سوم قرار دارد که تعداد 20 هزار آنها صندوق بزرگ، 11 هزار متوسط و مابقی صندوق‌های کوچکی هستند که تمامی آنها زیر نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان است.
وی افزود: در استان اصفهان سرشماری از صندوق‌های بزرگ با نظر نیروهای کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان و با کلید‌های کددار ماهانه یکبار صورت می‌گیرد.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان بیان داشت: در صندوق صدقات میانگین کمک‌های هر شهروند اصفهانی 4 هزار و 200 تومان و سالانه 2 هزار و 200 تومان است.
وی با بیان اینکه استان اصفهان نسبت به جمعیت شرکت کننده در طرح اکرام ایتام، جایگاه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 24 هزار حامی در این استان، 11 هزار یتیم را زیر پوشش دارند و با آنکه یک یتیم گاهی از 3 تا 5 حامی خدمات‌رسانی می‌شود اما این تعداد حامی باز هم جواب‌گوی رفع وسعت نیازهای ایتام نیست.
سوادکوهی افزود: در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان هیچ فردی از اتباع خارجی تحت حمایت نیستند اما برخی از خیران اصفهانی اکرام ایتام فرزندان نجف اشرف و کربلا را بر عهده دارند.
وی گفت: یکی از خیران ایرانی مقیم کویت به نام حسن خلیل است که 23 هزار یتیم را در کل استان‌های کشور خدمات‌دهی می‌کند.

 

فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 89/5/27 و ساعت 5:48 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392806
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو