سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نزد ابلیس، مرگ هیچ یک از مؤمنان، ازمرگ فقیه محبوب تر نیست . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازیکنان ما در عین بازی مناسب باختند و عدالت فوتبال در شهرآورد سبز و زرد اصفهان رعایت نشد.

همه ایران علیه قلعه‌نویی بسیج شده است؛
قلعه‌نویی: بهانه‌ای برای باخت در مقابل ذوب‌آهن ندارم

 سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازیکنان ما در عین بازی مناسب باختند و عدالت فوتبال در شهرآورد سبز و زرد اصفهان رعایت نشد.

امیر قلعه‌نویی چهارشنبه شب پس از باخت مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به کیفیت بازی اظهار داشت: بازیکنان دو تیم بازی قابل قبولی از خود ارائه دادند و نبض بازی در مسابقه در دقایق مختلف در اختیار تیم سپاهان بود.
وی افزود: در دقایق ابتدایی بازی و قبل و بعد از گل ذوب‌آهن نبض بازی در اختیار تیم سپاهان بود اما بازیکنان ما نتوانستند در این بازی از موقعیت‌های خود استفاده کنند و مستحق باخت نبودند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه ذوب‌آهن پس از رسیدن به گل بازی بسته‌ای از خود به نمایش گذاشت، تصریح کرد: دروازه‌بان ذوب‌آهن در این دیدار عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشت و به نظر من در این بازی عدالت فوتبال رعایت نشد زیرا بازیکنان ما نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند.
وی در مورد امتیازات تیم سپاهان در پنج بازی گذشته و کسب 6 امتیاز از 5 بازی بیان داشت: اگر چه امتیازات مناسبی کسب نکردیم اما بازیکنان ما روز به روز بهتر می‌شوند و با اضافه شدن مصدومان تیم می‌توانم ترکیب ایده‌آل خود را به میدان بفرستم؛ بازیکنان ما در بازی امروز تلاش بسیاری به خرج دادند اما نتوانستند به پیروزی دست یابند.
قلعه‌نویی ادامه داد: اگرچه سپاهان هووی همه شده اما برای باخت در این بازی بهانه نمی‌آورم و کاری به اظهارات دیگر سرمربیان لیگ برتر و بقیه در مورد امیر قلعه‌نویی ندارم.
وی با بیان اینکه سپاهان در اصفهان هم مظلوم به شمار می‌رود، تصریح کرد: همه ایران علیه امیر قلعه‌نویی بسیج شده است و هیچ‌کس از ما حمایت نمی‌کند اما با کیفیتی که از بازیکنان تیم در این دیدار دیدم، مطمئن هستم سپاهان در بازی‌های آینده نتایج مناسبی کسب می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در مورد کشیده شدن بازی به کناره‌های زمین گفت: بازیکنان ذوب‌آهن کانال مرکزی تیم ما را در این دیدار بستند و مجبور شدیم بازی را به کناره‌های زمین بکشانیم.
وی پیرامون قرار گرفتن بنگر، عقیلی و حسینی در ترکیب اصلی تیم اظهار داشت: این بازیکنان در فصل گذشته نیز در ترکیب اصلی تیم قرار داشتند و با این ترکیب توانستیم تیم را قهرمان لیگ برتر کنیم؛ با هیچ کس تعارفی ندارم و تنها بازیکنانی را به میدان می‌فرستم که آماده باشند و بازیکنی که اعتراض کرد از حضور در ترکیب تیم محروم شد.
قلعه‌نویی با اشاره به لزوم رسیدن خط هافبک تیم به شرایط ایده‌آل خود ادامه داد: اگر خط هافبک به شرایط ایده‌آل خود برسد، مهاجمان تیم به خوبی از سوی این بازیکنان تغذیه می‌شوند و می‌توان به گلزنی این مهاجمان امید داشت؛ تا پیش از این بازی نحوه بازی هافبک‌ها کیفیتی نداشت اما از این بازی کیفیت خط هافبک سپاهان قابل توجه بود.
وی افزود: در ترکیب تیم جای یک مهاجم سرعتی خالی است که در مورد این مهاجم بر روی کاظمیان و جعفرپور حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم که با آماده شدن و هماهنگی این بازیکنان مشکل مهاجم سرعتی تیم حل می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اضافه کرد: در کل می‌گویم که کیفیت بازی بالا بود اما پیروزی از آن ذوب‌آهن شد؛ در مورد ستاره‌های تیم نیز باید بگویم که ما در کنار بازیکنان مطرح، تعدادی از بازیکنان دسته ‌یکی را جذب تیم کردیم و هر تیمی با توجه به بضاعت خود نسبت به جذب بازیکن اقدام می‌کند.

فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/5/28 و ساعت 5:33 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392807
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو