سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند، هرگاه بنده ای را دوست بدارد، او را از گناهانْ حفظ می کند و پاداشش را برابر چشمانش می نهد . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

تعطیلی ماهی فروشان خیابان فروغی که جزئی از مشاغل مزاحم محسوب می شود خوشحالی و رضایت شهروندان واهالی و کسبه خیابان فروغی را به همراه داشت به طوری که نمایندگان اهالی این خیابان امروز ضمن دیداربا شهردار اصفهان مراتب تشکر و قدردانی خود رابا اهدا لوح تقدیر اعلام و از اینکه این معضل بعد از مدتها رفع می شد اظهار خردسندی نمودند .

 

تقدیر و تشکر اهالی خیابان فروغی از شهردار اصفهان:
آرامش به خیابان فروغی بازگشت

تعطیلی ماهی فروشان خیابان فروغی که جزئی از مشاغل مزاحم محسوب می شود خوشحالی و رضایت شهروندان واهالی و کسبه خیابان فروغی را به همراه داشت به طوری که نمایندگان اهالی این خیابان امروز ضمن دیداربا شهردار اصفهان مراتب تشکر و قدردانی خود رابا اهدا لوح تقدیر اعلام و از اینکه این معضل بعد از مدتها رفع می شد اظهار خردسندی نمودند .  
واحد های صنفی عرضه ماهی در خیابان فروغی به علت ایجاد ترافیک و سرو صدای ناشی از دستگاههای خردکنی یخ،تولید بوی تعفن شدید و ایجاد سد معبرنارضایتی شهروندان به خصوص کسبه وسکنه این خیابان را به همراه داشت به طوری که برخی از  شهروندان چندان رغبتی برای حضور در خیابان از خود نشان نمی دادند به همین منظور مسوولان شهر کمر همت را با تعامل و همکاری بستند و سه روز پیش این معضل را مرتفع کردند.
بوی تعفن خیابان فروغی  غیر قابل تحمل بود
صادقی یکی از شهروندان اهالی خیابان فروغی  در این خصوص گفت: بوی تعفن حاصل شده از ماهی و میگو های این مرکز  به ویژه در فصل گرم غیرقابل تحمل بود و موجب آزار اهالی  این منطقه شده بود.
وی با بیان این که 6سال است خیابان فروغی با این معضل دست و پنجه نرم می کنند افزود:با افزایش مشکلات این خیابان از ابتدای سال جاری شکایات خود را پیگیری کرده که خوشبختانه با تعامل مسولان شهر از جمله شورای شهر،شهرداری،اداره بهداشت و دادگستری،این مراکز  تعطیل شد.
سه روز از آرامش خیابان فروغی می گذرد
طلایی از دیگر اهالی خیابان فروغی بااشاره به این که 3روز است آرامش به این خیابان بازگشته است گفت:وضعیت ماهی فروشی های این خیابان علاوه بر ایجاد سد معبر و برخورد عابرین با سبدهای ماهی،آلوگی صوتی بسیار زیادی داشت حتی در ساعات شب نیز مردم از صدای دستگاه خردکنی  آنان آرامش نداشتند.
وی با اشاره به این که ماهی های عرضه شده در این مغازه ها غیر بهداشتی بوده است،افزود:تعطیلی این مغازه ها از آرزوهای چند ساله ساکنان این خیابان بوده و اکنون پس از 6سال آرامش به این خیابان بازگشته است.
در فصل گرما جرات روشن کردن کولر رانداشتیم
خرمیان از اهالی این خیابان ترافیک وسروصدای زیاد را از دیگر مشکلات وجود ماهی فروشان در خیابان فروغی اعلام کرد و ادامه داد:بوی تعفن ماهی ها بقدری زیاد بود که بسیاری از شهروندان در فصل گرما نمی توانستند کولر های خود را روشن کنند.
وی بیان داشت:حدود 6 ماه است شکایات خور را به طور مستمر اعلام کرد و خوشبختانه با پیگیری مسولان شهر آرزوی چند ساله ما برآورده شد.
سلامت شهروندان در معرض خطر بود
احدی فر از دیگر اهالی خیابان فروغی است اونیز در این خصوص گفت:سرو صدای دستگاه  یخ خردکنی این صنف آرامش و راحتی را از ما سلب کرده بود و ما به عنوان نمایندگان اهالی منطقه صمیمانه از شهردار اصفهان به خاطر توجه و پیگیری این موضوع سپاسگذاریم.
وی افزود: عرضه آبزیان دریایی در این مکان پرتردد سلامت شهروندان اصفهانی را به خطر انداخته بود علاوه بر عرضه نادرست این آبزیان در این مراکز  افرادی نیز بودند  که به صورت بسیار سنتی و غیر بهداشتی اقدام به پاکسازی ماهی ها می کردند.
جلال لطفی زاده از دیگر نمایندگان اهالی فروغی گفت:شهروندان نه تنها از وضعیت بازار ماهی فروشی های این شهر رنج می بردند بلکه عابران از بوی بد ماهی دچار تهوع وسردرد می شدندبه طوری که به  برخی از آنها آسیب های جدی جانی وارد شد.
وی ادامه داد:از بوی  بد و غیر بهداشتی این مراکز  مجبور می شدیم در هربار که از پیاده رواین خیابان عبور می کردیم  حمام کنیم.
مطیعی افزود: کسبه این صنف  نیز به جای این که آبزیان خود را در درون مغازه عرضه کنند در درون سینی هایی قرار داده که موجب سد معبر و برخورد عابرین با سینی ها می شد که این باعث الودگی بدن و لباس های می شد..
وی اظهار داشت: حتی اگر مراقب بودیم   به این سبدها  برخورد نکنیم  اما  با این وجود بوی تعفن تمامی بدنمان را می گرفت.
از همه مسوولان تشکر می کنیم
کیان ارثی از دیگر نمایندگان اهالی خیابان فروغی نیز گفت:بهداشت منطقه دو ،شورای اسلامی شهر،شهرداری ،اصناف ،دامپزشکی ،دادستانی ،استانداری وفرمانداری جهت پلمپ مراکز عرضه ماهی در خیابان فروغی  تشکر می کنیم

 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/5/28 و ساعت 5:39 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 72
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392816
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو