سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، وزیر نیکویی برای ایمان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

شهردار اصفهان گفت: با توجه به این که خیابان فروغی از معابر اصلی ،مرکزی و قدیمی محسوب می شود در این راستا اولین خط تراموای این کلان شهر از این محور عبور می کند.

 

خبرهای خوش شهردار اصفهان به اهالی خیابان فروغی
اولین خط تراموا به خیابان فروغی پا می گذارد
شهردار اصفهان گفت: با توجه به این که خیابان فروغی از معابر اصلی ،مرکزی و قدیمی محسوب می شود در این راستا اولین خط تراموای این کلان شهر از این محور عبور می کند.

دکترسید مرتضی سقاییان نژاد در حاشیه دیدارنمایندگان اهالی فروغی در خصوص تقدیر از تعطیلی ماهی فروشان این خیابان اظهارداشت:ساماندهی مشاغل مزاحم شهری از وظایف شهرداری به شمار می رود اما  می بایست ارگان های مربوطه به خصوص استانداری ،صنوف ومدیریت شهری  با تعامل وهمکاری یکدیگر این مهم را به سرانجام برسانندتا شاهد آرامش در مناطق مختلف شهر باشیم.

وی با اشاره به وجود مشاغل مزاحم متعدد در سطح شهر تصریح کرد: در حال حاضر وجود مشاغل مزاحم در گوشه و کنار شهر آرامش هر را بهم ریخته است که  می توان به کارگاههای موزاییک سازی در منطقه دو ،مراکز طلاسازی در هسته مرکزی شهرو شرکت های شارژ گاز در مناطق حاشیه ای شهر اشاره کرد که در حال حاضر برای مردم این کلان شهر معضلات ومشکلاتی را ایجاد کرده لذا لازم است با هماهنگی نهادهای مربوطه این مشاغل از مناطق مسکونی به خارج از شهر انتقال یابند تا خدمات رسانی اصولی، متوازن و پایدار و براساس عدالت برای مردم در سراسر شهر ایجاد شود.

وی به تعطیلی ماهی فروشان خیابان فروغی اشاره وبیان کرد:از  سال های گذشته اهالی این خیابان  نارضایتی  خود را از وجود ماهی فروشان  اعلام نمودند و  با پیگیری های متوالی  شهرداری حکم قضایی لازم را اخذ و  نهایتا کمیسیون بند20 موفق به ایجاد شرایط لازم برای صدور رای تایید مزاحمت و اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ازعرضه  ماهی در این واحدهای صنفی جلوگیری شد.

شهردار اصفهان  با بیان این که بازارهای روز مواد پروتئینی (تمدن، حجت و سروش) برای عرضه  ماهی تازه با شرایط استاندارد و کیفیت و قیمت مناسب به شهروندان در نظر گرفته شده است افزود: ماهی فروشان خیابان فروغی به این بازارها انتقال می یابند همچنین تمهیدات لازم جهت جلب رضایت ماهی فروشان صورت گرفته است.

وی با ابراز خرسندی از ایجاد آرامش در خیابان فروغی خاطرنشان کرد: علاوه بر این  که مراکز عرضه ماهی در خیابان فروغی باعث سلب آرامش اهالی این خیابان شده بود از لحاظ بهداشتی نیز بر اساس نظرات کارشناسان مشکلات متعددی نیز به همراه داشت که خوشبختانه  با تعطیلی این مشاغل شاهد شعف وسرور شهروندان ولایتمدار و قدیمی شهر  بودیم.

دکتر سقاییان نژاد خیابان فروغی را از معابر  اصلی ،مرکزی، قدیمی وعجین با ارزش های انقلاب اسلامی  دانست واذعان داشت:شهرداری برای رفاه وآسایش شهروندان این منطقه طرح های ترافیکی مختلفی را باهماهنگی استانداری ،نیروهای انتظامی از جمله یک طرفه کردن  این خیابان به اجرا در آورده است.

وی  از راه اندازی اولین خط  تراموا از خیابان پاسداران تا میدان شهدا خبرداد وتاکید کرد:به منظور کاهش آلودگی شهر اصفهان و ترافیک سنگین در این شهر، راه اندازی تراموا ازایستگاه  پاسداران در خیابان امام خمینی (ره)تامیدان جمهوری واز این میدان تا شهدا با عبور از خیابان فروغی  به تصویب شورای عالی ترافیک رسیده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه این طرح با رعایت کلیه امور زیست محیطی و اصول ایمنی و استانداردهای فنی و با لحاظ کلیه امور رفاهی برای مسافرین این وسیله حمل و نقل عمومی صورت خواهد گرفت یاد آور شد: شهرداری اصفهان اولین خط تراموا را  به منظور کاهش بار ترافیکی درون شهری و تسهیل در رفت و آمد، به خصوص در محور فروغی  راه اندازی خواهد کرد همچنین دسترسی آسان به ایستگاههای  شمال-جنوب  مترو از اهداف اجرای این طرح می باشد.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/5/28 و ساعت 5:47 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392813
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو