سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
این تویی که اغیار را ازدل های دوستانت زدودی ... و چون عالَم ها آن را وحشت زده کند، تو همدم آنانی . [امام حسین علیه السلام ـ در دعای روز عرفه ـ]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

دیروزبعداز ظهر بر اثر انفجار مهیب یک مجتمع مسکونی در ملاصدرا تخریب شد و 6
نفر به شدت مجروح شدند و به 3 خودرو سواری نیزخسارات جدی واردگردید همچنین
علت این حادثه نشست گاز براثر برخورد دستگاه بیل مکانیکی پیمانکار حفاری
امور آب و فاضلاب با لوله شبکه گاز عنوان شده است.  

بر اثر اهمال کاری پیمانکارسازمان آب وفاضلاب
یک مجتمع مسکونی در ملاصدرا تخریب شد
 دیروزبعداز ظهر بر اثر انفجار مهیب یک مجتمع مسکونی در ملاصدرا تخریب شد و 6 نفر به شدت مجروح شدند و به 3 خودرو سواری نیزخسارات جدی واردگردید همچنین علت این حادثه نشست گاز براثر برخورد دستگاه بیل مکانیکی پیمانکار حفاری امور آب و فاضلاب با لوله شبکه گاز عنوان شده است. 
مدیر منطقه عملیات جنوب سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان در باره این انفجار مهیب گفت: ساعت 15و 28 دقیقه دیروز این حادثه به سازمان آتش نشانی اطلاع داه شد و بعد از  سه دقیقه وبلافاصه عوامل امداد و نجات واطفا حریق  5 ایستگاه 5،20،1،3و12آتش نشانی و20 آتش نشان  در محل حادثه حاضر شدند و ضمن ایمن سازی، مانع ایجاد جرقه و بروز انفجار و آتش سوزی دوباره در محل شدند.
حسین حسین زاده با بیان این که  ترکیدگی لوله اصلی گاز بر اثر عملیات حفاری با بیل مکانیکی سبب نشت و انفجار در مجتمع مسکونی ملاصدرا شده است افزود : به سبب رعایت نکردن ضوابط ایمنی در هنگام حفاری و ناآشنایی با مسیر لوله های گاز و آب و فاضلاب در سطح معابر , این حادثه ناگوار رخ داد.
وی  سهل انگاری پیمانکاران  شرکت آب و توجه نکردن به هشدارهای ایمنی  را عامل انفجار لوله گاز در این منطقه  دانست و اضافه کرد:در زمان حفاری از پیمانکاران  سازمان آب  وفاضلاب خواسته می شود که این مهم  با نظارت کامل مهندسان این سازمان  توسط بیل مکانیکی انجام شود , اما متاسفانه این تقاضا مورد بی توجهی آنها قرار گرفته و همین امر باعث انفجار می شود.
وی با اشاره به این که در این حادثه 6 نفر مجروح و به بیمارستان اعزام شدند اظهارداشت:به مجتمع مسکونی آسیب جدی وارد شده و به 3خودرو  نیز خسارت  وارد گردیده است.
مدیر منطقه عملیات جنوب سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان اعلام کرد:بر اثر شدت انفجار , کارگرانی که مشغول حفاری بودند تاچندین متر پرتاب شده , درب منازل مجاور محل حفاری نیز کنده شد ه است.
وی همچنین از شهروندان خواست  در زمان وقوع هر نوع حریق سریعا ُ با شماره تلفن 125 تماس بگیرند تا این سازمان بتواند  خدمات  خود را به شهروندان به نحوه مطلوبی ارائه نماید.
 

 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/6/8 و ساعت 5:11 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 51
بازدید دیروز: 26
مجموع بازدیدها: 392716
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو