سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و فرمود : ] اگر خداوند از نافرمانى خود بیم نمى‏داد ، واجب بود بشکرانه نعمت‏هایش نافرمانى نشود . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: سرپرست تیم شمشیربازی ذوب‌آهن گفت: دو شمشیرباز و مربی این تیم درقالب تیم ملی در مسابقات قهرمانی شمشیربازی جوانان جهان حضور دارند.

سرپرست تیم شمشیربازی ذوب‌آهن خبر داد:
حضور مربی و شمشیربازان ذوب‌آهن در مسابقات جهانی

خبرگزاری اصفهان نیوز: سرپرست تیم شمشیربازی ذوب‌آهن گفت: دو شمشیرباز و مربی این تیم درقالب تیم ملی در مسابقات قهرمانی شمشیربازی جوانان جهان حضور دارند.

یوسف علاقه‌بند امروز در گفتگو با خبرنگار  اصفهان نیوز اظهار داشت: شروین طلوعی و امید زمانی در اسلحه فلوره در این مسابقات حضور دارند و کیومرث طلوعی نیز به عنوان مربی تیم فلوره جوانان را همراهی می‌کند.
وی با بیان اینکه این مسابقات هم اکنون در باکو در حال برگزاری است، افزود: همچنین در رده سنی نوجوانان نیز شایان طلوعی دیگر شمشیرباز اصفهانی، به این رقابت‌ها اعزام شده است.
سرپرست تیم شمشیربازی ذوب‌آهن با اشاره به اینکه رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی از بیست و ششم فرودین ماه در سالن اختصاصی شمشیربازی تهران پی‌گیری می‌شود، بیان داشت: به دلیل تداخل برگزاری این مسابقات با رقابت‌های لیگ برتر، تیم ذوب‌آهن در هفته سوم بدون دو ملی‌پوش جوان و سرمربی خود به مصاف رقبا می‌رود.
وی با بیان اینکه تا پایان هفته دوم تیم ذوب‌آهن صدرنشینی این رقابت‌ها را برعهده دارد، گفت: در فاصله وقفه ایجاد شده بین هفته دوم و سوم لیگ برتر، شمشیربازان این باشگاه، تمریناتشان را زیر نظر مربیان دنبال کردند و امیدواریم با تداوم روند کنونی، صدرنشینی را تا پایان مسابقات حفظ کنیم.
تیم شمشیربازی ذوب آهن که فصل گذشته با حمایت مالی باشگاه فولاد ماهان در رقابت‌های لیگ برتر حضور یافته، با مقام قهرمانی به کارش پایان داده بود.

منبع:فارس


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 89/1/18 و ساعت 4:48 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393587
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو