سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دنیا را براى جز دنیا آفریده‏اند نه براى دنیا و راهگذارى است به جهان فردا . [نهج البلاغه]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:اصفهانی ها در دوران 8سال دفاع مقدس شگفتی آفریدند و از خصوصیات بارز آنان صف شکنی بود و با اجرای زیرگذر های میدان امام علی (ع) در بافت تاریخی این شهر بار دیگر شجاعت خودرا با توجه به رهنمودهای امام راحل نشان دادند.

احیای میدان امام علی(ع)بزرگترین پروژه شهر-56*
رییس مجلس شورای اسلامی:احیای میدان امام علی(ع)بخشی از هویت اصفهان را زنده کرد
رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:اصفهانی ها در دوران 8سال دفاع مقدس شگفتی آفریدند و از خصوصیات بارز آنان صف شکنی بود و با اجرای زیرگذر های میدان امام علی (ع) در بافت تاریخی این شهر بار دیگر شجاعت خودرا با توجه به رهنمودهای امام راحل نشان دادند.

دکتر علی لاریجانی در مراسم افتتاح فاز اول پروژه احیای میدان امام علی(ع) یاد و خاطره فرماندهان غیور شهید اصفهان همچون شهیدان خرازی،همت،سردار کاظمی،ردانی پور را گرامی داشت و گفت:این عزیزان گوهر تابناکی بودند که مانند ستاره ای در آسمان اصفهان و ایران درخشیدند.

وی با اشاره به اجرای چنین طرح عظیمی دراصفهان اظهار داشت:پروژه ای که فاز اول آن به بهره برداری رسید علاوه احیای  جنبه عمرانی،بخشی از هویت اصفهانی را زنده کرد.

دکتر لاریجانی در ادامه اصفهان را یکی از کانون های تمدن اسلامی خواند و افزود:مسجد جامع اصفهان در دوران سلجوقیان بنا شد و در شهرهای دیگر اصفهان نیز نظیر این مسجد بنا شد.

وی با اشاره به این که اصفهان پایه گذار دین تشیع در دوره صفویه بوده است، تصریح کرد:با توجه به این که اصفهان  یک چند راهی بود که توانست تفکر عقلی ونقلی را به هم مربوط کند که این کار بزرگ در اصفهان انجام شد.

وی اضافه کرد:در برنامه پنج ساله باید توجه لازم به مدیریت شهری شود و مجلس هم آمادگی دارد که اگر طرحی در این زمینه ارائه شود، کمک کند، زیرا اعتماد مدیریت شهری برای مردم انقلاب مفید خواهد بود.

وی با بیان این که به این دلیل باید برای شهر اصفهان امروزی سرمایه گذاری کرد بر تحقق مدیریت مدیریت واحد شهری در برنامه پنج ساله تاکید وتصریح کرد: لازم است سازوکاری جهت تحقق این مهم در نظر گرفته شود و مجلس شورای اسلامی آمادگی دریافت طرح هایی برای دستیابی به این هدف دارد.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که شجاعت یا جهش در کارهای بزرگ از میراث امام راحل به مردم ومسوولان است ادامه داد:مسوولان بر اساس این هدیه باید در میدان کار وخدمت شب و روز را تشخیص ندهند و با مردم صادق باشند.

  


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/6/29 و ساعت 9:33 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 26
مجموع بازدیدها: 392711
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو