سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حکمت به درون انباشته از خوراک وارد نمی شود . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

ذوق زدگی شهروندان از راه‌اندازی زیرگذرهای میدان امام علی (ع) باعث ایجاد ترافیک سنگین حتی بعد از مراسم بهره برداری از این طرح در چهار محور عبدالرزاق،هاتف ،ولی عصر ومجلسی شد. 

 

احیای میدان امام علی (ع) بزرگترین پروژه شهری -59*
ذوق زدگی اصفهانی ها با راه اندازی زیرگذرهای میدان امام علی (ع)
ذوق زدگی شهروندان از راه‌اندازی زیرگذرهای میدان امام علی (ع) باعث ایجاد ترافیک سنگین حتی بعد از مراسم بهره برداری از این طرح در چهار محور عبدالرزاق،هاتف ،ولی عصر ومجلسی شد. 

ساعتی پیش زیرگذرهای میدان امام علی (ع) بعد از گذشت 14 ماه از عملیات عمرانی،با حضور رییس مجلس شورای اسلامی ،نمایندگان مردم اصفهان در مجلس ،استاندار وشهردار ورییس شورا  خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مسجد تاریخی جامع  افتتاح و رسماً به چرخه گذرگاههای شهری اضافه شداما با حاشیه‌هایی همراه بود.

*روبان افتتاح، توسط سردار کریم نصر جانباز دوران انقلاب بریده شد.

*بیش از 150 عکاس و خبرنگار مراسم را پوشش دادند.

*مردم از افتتاح این زیرگذرها  بسیار خوشحال بودند و منتظر بودند هر چه سریعتر از زیرگذرهای میدان امام علی (ع)عبور کنند.

*بازار گرفتن عکس در داخل وروی زیرگذرها  به شدت گرم بود و همه حاضران در داخل زیرگذرها  عکس یادگاری می‌گرفتند.

*آیین بهره برداری فاز اول طرح احیای  میدان امام علی (ع) با حضور جمع زیادی از اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری برگزار شد. ذوق زدگی شهروندان از راه‌اندازی زیرگذر های  میدان امام علی (ع) باعث به وجد آمدن آنها شد به طوری که از مدیران ومسوولان شهر به دلیل احداث زیرگذرهای میدان امام علی (ع)تشکر وقدر دانی کردند.

*اصفهانی ها  بسیار خوشحال بودند و منتظر بودند هر چه سریعتر از این محور عبور کنند و استقبال مردمی به قدری پرشور و گرم بود و به دست اندرکاران اجرایی، دست مریزاد گفتند.

*خانم بزرگزاد  یکی از شهروندان از حال وهوای خود هنگام شنیدن خبر بهره برداری از زیرگذرهای میدان امام علی (ع) گفت: هر روز به کارگران و مسوولان اجرایی ماشاالله لا حول ولاقوه الا بالله.... می گفتم.

تعدادی از خانواده های جانبازان شریف جنگ تحمیلی و مدیران سابق شهری و استانی که آرزوی اجرای این طرح را داشتند  نیز در آیین بهره برداری  زیرگذرهای میدان امام علی (ع) حضور یافته بودند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/6/29 و ساعت 9:37 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 26
مجموع بازدیدها: 392725
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو