سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خوردن از سرِ سیری، خواب بی شب زنده داری، خنده بی [مایه] شگفتی، ناله و مویه بلند به هنگام مصیبت، و بانگ نای در نعمت و شادمانی، نزد خدا سخت ناپسند است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مکتب خودمان شخصیت هایی مانند حضرت رسول و امام علی (ع) را داریم که باید از سخنان این افراد در صحبت های مان استفاده کنیم و امروز تنها مردم سالاری دینی است که جامعه ما را پربار تر می کند. 

احیای میدان امام علی (ع) بزرگ ترین پروژه شهری – 58*
شخصیت هایی همچون امام علی (ع) را در سخنان خود برجسته کنید 
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مکتب خودمان شخصیت هایی مانند حضرت رسول و امام علی (ع) را داریم که باید از سخنان این افراد در صحبت های مان استفاده کنیم و امروز تنها مردم سالاری دینی است که جامعه ما را پربار تر می کند. 

 رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در آئین بهره برداری از زیر گذرهای میدان امام علی (ع) ولایت فقیه را رکن دیگر مولفه فکری امام دانست و گفت: ولایت فقیه برای صیانت از حقوق ملت تعیین گردیده است.

وی به مولفه های فکری امام خمینی اشاره کرد و گفت: تفکر امام خمینی بر اساس روحانیت و پشتوانه مکتب اسلام شکل گرفته بود و علاوه بر پشتوانه مکتب اسلام، مردم سالاری بخش مهمی از اندیشه های امام خمینی را تشکیل می داد که باعث می شد نهادهایی بر این اساس در قانون اساسی تعیین شود.

لاریجانی از مسئولین کشور خواست به سمت امور فرعی نروند و بر مساله اصلی که پیشرفت کشور است تمرکز کنند تا گام های اساسی در راستای ایجاد اشتغال برداشته شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید باور داشته باشیم که اگر بر مولفه های فکری امام ایستادگی کنیم پیشرفت می کنیم.

ریئس مجلس در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: می توانیم بگوییم مکتب عرفان ایرانی، فقه ایرانی اما بیان مکتب ایران به تنهایی معنا ندارد.

دکتر لاریجانی با بیان اینکه اگر قصد شما از بیان چنین لفظی تفکر ناسیونالیستی است افزود: این حرف ها به شما نمی آید و چرا این صحبت ها را بیان می کنید.

وی ادامه داد: اگر مقصود شما مکتب ایرانی اسلامی است، بگویید که مکتب تفکر شیعی که امام بنیانگذار آن است مقصود ماست.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر شما درباره ی کوروش و منشور حقوق بشر او  حرف می زنید، می توان گفت این افراد و نظیر آن ها در زمانی مشخص خدماتی را انجام داده اند که البته نقاط ضعفی هم دارد اما مقصود شما از برجسته سازی این شخصیت ها چیست؟

وی ادامه داد: در مکتب خودمان شخصیت هایی مانند حضرت رسول و امام علی (ع) را داریم که باید از سخنان این افراد در صحبت های مان استفاده کنیم و امروز تنها مردم سالاری دینی است که جامعه ما را پربار تر می کند.

علی لاریجانی با تاکید بر این که ملت ایران به دریای وسیع تری وصل است که همان راه امام است، اظهار داشت: دنیای اسلام امروز به این مهم نیاز دارد و مابقی مسائل فرعی است.

وی با بیان این که هم اکنون بعضی تصور می کنند قوانینی که در مجلس شورای اسلامی تنظیم می شود، پای مسئولین اجرایی را می بندد، اعلام کرد: ما به دنبال روان سازی و صعود قوه ی مجریه به مراحل بالاتر هستیم و بعضی اوقات قید و بندهای طراحی شده همانند ریلی است که انسان را به سعادت می رساند.

دکتر لاریجانی با اشاره به اینکه وقتی رهبر معظم انقلاب در کشورمان در راس قوای سه گانه قرار گرفته است، تصریح کرد: قوا باید در انجام کارها برادری پیشه کنند و با یکدیگر سازگار و رفیق باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مردم از ما مسئولان می خواهند که میراث انقلاب و شهدا حفظ شود و تغییر وضعیت معیشت و ایجاد فرصت شغلی از مهمترین خواسته های آنان است.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/6/29 و ساعت 9:41 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 16
مجموع بازدیدها: 392661
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو