سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آن که به کار کسانى خشنود است ، چنان است که در میان کار آنان بوده است ، و هر که در باطلى پا نهاد ، دو گناه بر گردن وى افتاد ، گناه کردار و گناه خشنودى بدان کار . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

معاون امور هماهنگ مجلس و سازمان ملی جوانان استان ها: بیش از 25 میلیون نفر جمعیت کشور را جوانان تشکیل داده اند که این نشان می دهد 35 درصد از جمعیت کشور جوان است.

معاون امور هماهنگ مجلس و سازمان ملی جوانان استان ها:
35 درصد جمعیت کشور جوان است 
معاون امور هماهنگ مجلس و سازمان ملی جوانان استان ها: بیش از 25 میلیون نفر جمعیت کشور را جوانان تشکیل داده اند که این نشان می دهد 35 درصد از جمعیت کشور جوان است.

 اکبری نقش بی بدیل جوانان در مقاطع مختلف شکل گیری و ثمردهی انقلاب را بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: این انقلاب به همت جوانان و به معماری امام راحل شکل گرفت و تداوم این روند حضور ارزشمند جوانان در تثبیت نظام  و درخشش در زمینه های علمی و فرهنگی است.

وی اشاره ای داشت به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر درخشش جوانان در عرصه جنگ نرم و تصریح کرد: مدال افتخار عرصه جنگ نرم شایسته جوانان امروز است.

معاون امور هماهنگ مجلس و سازمان ملی جوانان استان ها حرکت دولت در موضوعات ازدواج و مسکن جوانان را بسیار خوب قلمداد کرد و گفت: طبق پیش بینی های انجام شده سیر حرکتی سن جوانان در رده 14 تا 29 سال تا سال 1392 به همین منوال خواهد بود و در همین راستا دولت برای پاسخگویی نیاز این جوانان طرح مسکن مهر را به خوبی پیش برده است.

وی افزود: طبق اطلاعات موجود، دولت در سال 88، 980 هزار واحد مسکونی در یک سال ساخت که 73 درصد متقایان واحدهای مسکونی این طرح، جوان ها بودند که این بیانگر عملکرد خوب دولت در این طرح بوده است.

اکبری موضوع اشتغال جوانان را از دیگر موضوعات مهمی دانست که توسط رییس جمهور بسیار مورد سفارش قرار گرفته است است و در این مورد تصریح کرد: در بحث اشتغال با حضور معاون اول رییس جمهور هر 2 هفته یک بار جلساتی برگزار می شود که به لطف خدا پیامد آن حرکت های رو به رشد خوبی بوده است که در زمینه اشتغال جوانان شاهد هستیم.

وی در ادامه به 4 موضوع اصلی در سازمان اشاره کرد و گفت: ازدواج، مشارکت اجتماعی، اوقات فراغت و هویت جوانان از موضوعات اصلی سازمان است که در محوریت کارها قرار گرفته و امیدواریم این 4 محور در کنار نه محور دیگر راهگشا و بهبود بخش شرایط جوانان امروز و فردا باشد.

اکبری در خاتمه خاطر نشان ساخت: در سال 1388 استان اصفهان از نظر تعداد جلسات ستاد ساماندهی وضعیت جوانان، رتبه 4 کشور را به خود اختصاص داد که انتظار می رود با همت حجت الاسلام امینی و با پیشینه درخشان اصفهان در موضوع جوانان، این وضعیت نسبت به قبل ارتقا یابد.

گفتنی است در پایان با تقدیر از زحمات سید مهدی صدری سرپرست سابق سازمان ملی جوانان که در مدت سه سال و سه ماه خدمت در عرصه جوانان کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت منصب وی به حجت الاسلام مهدی امینی واگذار شد.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/7/8 و ساعت 10:28 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 20
مجموع بازدیدها: 392918
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو