دانشمندان حاکم بر مردم اند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هم اکنون 300 مربی بهداشت در مدارس اصفهان مستقر هستند ولی نیازمند 700 مربی دیگر هستیم.

 

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اصفهان:
نیازمند 700 مربی بهداشت هستیم

خبرگزاری اصفهان نیوز: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هم اکنون 300 مربی بهداشت در مدارس اصفهان مستقر هستند ولی نیازمند 700 مربی دیگر هستیم.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز، قاسم سلمانی ظهر امروز در حاشیه جشن زنگ سلامت در بین دانش‌آموزان و مدیران استان اصفهان و خبرنگاران با بیان اینکه آموزش سلامت جسمانی با حوزه تربیت بدنی به اجرا در آمده است، اظهار داشت: کم تحرکی دانش‌آموزان و بانوان باید مورد توجه قرار گرفته و با شیوه‌های جدید و با ورزش همراه شود.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 300 مربی بهداشت در تمام مدارس مستقر هستند، بیان داشت: اکنون نیز نیازمند 700 مربی بهداشت دیگر هستیم ما با توجه به مشکلات عدیده‌ای که در این حیطه قرار دارد از دانش‌آموزان و داوطلبان سلامت برای این کار استفاده شده است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: از آذرماه سال گذشته به مدت سه ماه از 200 نفر بهداشت کار و داوطلبان بهداشت دعوت به همکاری شد و در این مدت تعداد زیادی از دانش‌آموزان زیر درمان و خدمات بهداشتی واقع شدند.
وی تصریح کرد: در بحث ترویج بهداشت تعدادی از دانش‌آموزان که دارای بیماری‌های مختلف بودند شناسایی و بحث درمان و مراقبت‌های بهداشتی آنان انجام گرفت.
سلمانی با بیان اینکه آموزش و بحث ارتقای شیوه زندگی و مهارت‌های زندگی توسط پیشگامان سلامت انجام گرفته است، اظهار داشت: یاری و کمک دانش‌آموزان در زمینه بهداشت و اشاعه آن به ما کمک فراوانی کرد به گونه‌ای که توانستیم این کار را با موفقیت هر چه بیشتر به پایان برسانیم.
وی با اشاره به اینکه در زمینه ارتقای سلامت و روان پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فعالیت‌های زیادی انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: اعتیاد یکی از معضلاتی است که کشور ما را مورد تهدید و تهاجم خود قرار داده است و آگاهی دانش‌آموزان و محاصره فکری آن عرصه را برای ترویج مواد مخدر تنگ‌تر کرده و آن را از کشور ریشه کن می‌کند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: جذب اعتبارات بهداشتی و یاری بهداشتکاران به صورت دوره‌ای می‌تواند در ارتقا هرچه بیشتر و بهتر سلامت و بهداشت در جامعه تلاش کند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 89/1/18 و ساعت 4:55 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393586
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو