سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بهترینِ برادرانت، کسی است که در نصیحت تو، کمتر سازش کند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

شهردار اصفهان گفت: اساس تمام حرکت ها در مدیریت شهری بر اصل اعتمادسازی انجام می شود ودر دستیابی به این هدف با توجه به شان مردم اصفهان مسیر زیادی باقی مانده است.

برگزاری آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری اصفهان

اساس تمام حرکت ها در مدیریت شهری اعتمادسازی است

شهردار اصفهان گفت: اساس تمام حرکت ها در مدیریت شهری بر اصل اعتمادسازی انجام می شود ودر دستیابی به این هدف با توجه به شان مردم اصفهان مسیر زیادی باقی مانده است.

دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد در حاشیه تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری اصفهان اذعان داشت:در شهرداری اصفهان، اساس حرکت ما بر اصل اعتمادسازی استوار بوده است که به یاری خداوند و با روحیه‏ای الهی که بر دست‏اندرکاران حاکم بوده اعتماد مردم حتی‏المقدور جلب شده است.

وی از رضایتمندی نسبی در بین طبقات مختلف مردم از خدمات شهرداری و کوتاه شدن دیوار بی اعتمادی خبر داد و اعلام کرد:اگر چه توانستیم نمره قابل قبولی درزمینه  تکریم ارباب رجوع بدست آوریم اما هنوزمی بایست  راه زیادی  در این خصوص با توجه به شان مردم این کلان شهر پیمود.

وی  بر لزوم پیگیری روند اعتمادسازی بین شهروندان و شهرداری تاکید و خاطرنشان کرد: اعتمادسازی بستر توسعه و پیشرفت را ایجاد می کند و با وجود اعتماد متقابل بین مدیران و شهروندان، توسعه پایدار شهری تحقق می یابد.

شهرداراصفهان با اشاره به اینکه شهروندان از خادمان خود در مجموعه مدیریت شهری در حد نمره قابل قبولی  راضی هستند، اضافه کرد: امید است با تلاش همه همکاران در شهرداری به این قله و ایده نزدیک شویم تا شهروندان ارزیابی درست و دقیقی در این مورد داشته باشند.

وی به کارکنان این مجموعه در رابطه با تکریم ارباب رجوع  توصیه و بیان کرد:لازم است نیت ها را خالص کنیم  و با خداوند وپیامبر اکرم(ص)وائمه اطهار  معامله نماییم و از این دریچه به مردم سرویس بدهیم .

دکترسقاییان نژاد پس از ادای واجبات دینی خدمت به مردم را بهترین اعمال دانست وافزود:اگر به دنبال سعادت دنیا وآخرت هستیم می بایست خود را به اقیانوس بی کران خدا وصل کنیم تا به این خوشبختی دست یابیم .


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/7/18 و ساعت 8:33 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 20
مجموع بازدیدها: 392931
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو