سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ با غیرت است و هر باغیرتی را دوست دارد و به سبب غیرتش بود که همه کارهای زشت را، چه نهان و چه آشکار، حرام کرده است. [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت: در طول 5 سال آینده که هدفمند کردن یارانه ها اجرا می شود مقرر شده است که اضافه مصرف انرژی از بین برود.

منطقی شدن مصرف انرژی در خلال هدفمند کردن یارانه ها

رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت: در طول 5 سال آینده که هدفمند کردن یارانه ها اجرا می شود مقرر شده است که اضافه مصرف انرژی از بین برود

 عبدالوهاب سهل‌آبادی با اشاره به اینکه مصرف حامل‌های انرژی در کشور بالا است، بیان داشت: باید فناوری های مورد استفاده به روز شود تا به استاندارد مصرف انرژی جهانی برسیم.
وی گفت: بنا به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مقرر شده است تا پایان پنج سال آینده که هدفمند کردن یارانه‌ها اجرا می‌شود، مصرف انرژی منطقی شود.
رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان به نگرانی دولت به منظور ایجاد تورم اشاره کرد و ادامه داد: به همین دلیل دولت هنوز قیمت حامل‌های انرژی را مشخص و اعلام نکرده است.
وی با بیان اینکه افزایش توان صادرات از مزایای تعدیل نرخ ارز به رقم بالاتر از رقم موجود و افزایش قیمت ماشین‌آلات صنعتی که عمدتاً وارداتی هستند از معایب آن است، ادامه داد: پس از سال‌ها تأخیر، در سال جاری دولت نرخ ارز را با قیمتی بالاتر تنظیم و اجرا می‌کند.
سهل‌آبادی اظهار داشت: در صنعت همبستگی وجود ندارد و این عرصه به انسجام نیاز دارد که این همبستگی و انسجام به صنعت رونق می‌دهد.
وی با بیان اینکه مدیریت صنعت استان اصفهان خواستار حل مشکلات صنعتگران است، افزود: همه مسئولان استانی و کشوری آگاه هستند که صنعت باید پیشرفت داشته باشد.
رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات موجود در صنعت نیازمند همکاری و پیگیری خود صنعتگران است، بیان داشت: انسجام در صنعت عامل مهمی برای حل مشکلات این عرصه محسوب می‌شود.
رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان با تأکید بر اینکه صنعت و معدن نظامی قانونمند برای توسعه می‌خواهد، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در بخش صنعت و معدن کشور، فقدان قانون مشخصی برای صنعت است.
وی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها باید تمهیدات ویژه‌ای برای بخش صنعتی کشور در نظر گرفته شود، افزود: پس از هدفمندکردن یارانه‌ها، تأمین انرژی از مشکلات بخش صنعت کشور به شمار می‌رود.
سهل‌آبادی با بیان اینکه فقدان قانونی مدون برای صنعت، صنعتگران را در مورد مسائل مختلف با بحران مواجه می‌کند، گفت: مدیران و مسئولان استانی باید همکاری لازم را با تشکل‌های صنعتی در راستای توسعه و پیشرفت استان داشته باشند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 89/7/21 و ساعت 1:30 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 20
مجموع بازدیدها: 392916
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو