سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
از بخیل در شگفتم ، به فقرى مى‏شتابد که از آن گریزان است و توانگریى از دستش مى‏رود که آن را خواهان است ، پس در این جهان چون درویشان زید ، و در آن جهان چون توانگران حساب پس دهد ، و از متکبّرى در شگفتم که دیروز نطفه بود و فردا مردار است ، و از کسى در شگفتم که در خدا شک مى‏کند و آفریده‏هاى خدا پیش چشمش آشکار است ، و از کسى در شگفتم که مردن را از یاد برده و مردگان در دیده‏اش پدیدار ، و از کسى در شگفتم که زنده شدن آن جهان را نمى‏پذیرد ، و زنده شدن بار نخستین را مى‏بیند ، و در شگفتم از آن که به آبادانى ناپایدار مى‏پردازد و خانه جاودانه را رها مى‏سازد . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

50 هیئت ورزشی و 20 هزار ورزشکار سازمان یافته دارای بیمه ورزشی در استان اصفهان فعالیت دارند.

فعالیت 50 هیئت ورزشی با 20 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اصفهان

50 هیئت ورزشی و 20 هزار ورزشکار سازمان یافته دارای بیمه ورزشی در استان اصفهان فعالیت دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خدابخش مدیر کل تربیت بدنی استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: 10 درصد جمعیت استان نیز به فعالیت های ورزش همگانی می پردازند.
وی در ادامه افزود: به دلیل هماهنگی که شهرداری اصفهان در این خصوص با تربیت بدنی استان دارد، همچنین برگزاری ایستگاه های صبحگاهی، فعالیت همگانی خوبی در استان صورت می گیرد.
خدابخش همچنین گفت: 20 نهاد مختلف در جهت توسعه ورزش همگانی و سلامت مردم با ما در ارتباط مستمرند و برنامه های مشترکی را تشکیل می دهند.
وی خاطر نشان کرد: تاکنون حدود 27 جلسه شورای برنامه ریزی در جهت تدوین برنامه بلند مدت 5 ساله با شعار از ورزش با ارزش تا اقتدار اصفهان جهت دستیابی به چشم انداز اصفهان پایتخت ورزش ایران برگزار شده است.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/8/2 و ساعت 11:55 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 93
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393507
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو