سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و به عمار پسر یاسر فرمود ، چون گفتگوى او را با مغیره پسر شعبه شنود . ] عمار او را واگذار ، چه او چیزى از دین بر نگرفته جز آنچه آدمى را به دنیا نزدیک کردن تواند ، و به عمد خود را به شبهه‏ها در افکنده تا آن را عذرخواه خطاهاى خود گرداند . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 28

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان اعلام کرد: نمایشگاه بزرگ جهاد خدمت رسانی علاوه بر ایجاد فضای اطلاع رسانی بستری برای کارگاه آموزشی شهروندان فراهم کرده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان:نمایشگاه جهاد خدمت رسانی به جایگاه فرا استانی دست یافته است

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان اعلام کرد: نمایشگاه بزرگ جهاد خدمت رسانی علاوه بر ایجاد فضای اطلاع رسانی بستری برای کارگاه آموزشی شهروندان فراهم کرده است.

مهندس اصغر آذربایجانی با بیان این مطلب گفت:از برگزاری نمایشگاه بزرگ جهاد خدمت رسانی یک ماه می گذرد و در این مدت این نمایشگاه به جایگاه فرا استانی دست یافته به طوری که دانشجویان رشته های مرتبط با مدیریت شهری از جمله شهرسازی، فضای سبز و عمرانی از این نمایشگاه بازدید کرده اند .

وی از استقبال شهروندان، مسولان و کارشناسان از نمایشگاه جهاد خدمت رسانی ابراز خرسندی کرد و افزود:شهرداری های استان ضمن بازید از این نمایشگاه در نظردارند از این فضا برای به نمایش گذاشتن خدمات خود الگو برداری نمایند.

وی اطلاع رسانی ،آشنایی مردم با وظایف شهرداری و ایجاد تعامل دو طرفه بین مردم و شهرداری را از اهداف برگزاری نمایشگاه بزرگ جهاد خدمت رسانی دانست و اذعان داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر به نمایش گذاشتن موفقیت های نظام جمهوری اسلامی ایران در این راستا مدیریت شهری افهان حوزه های مختلف و طرح های متنوع شهری را در نمایشگاه بزرگ جهاد خدمت رسانی در  معرض دید شهروندان قرار داده و این نمایشگاه با شعار هشت سال دفاع مقدس و هشت سال جهاد خدمت رسانی برپا شده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با بیان این که در نمایشگاه جهاد خدمت رسانی نظرات شهروندان جهت بهینه سازی نمایشگاه دریافت می شود خاطرنشان کرد: به طورحتم ایجاد ارتباط دوسویه با متخصصین، صاحبنظران و شهروندان عادی و دریافت نظرات و پیشنهادات آنان در   توسعه بهینه و مطلوب نمایشگاه جهاد خدمت رسانی موثر خواهد بود.

وی با اشاره به هزینه های برپایی نمایشگاه جهاد خدمت رسانی تاکید کرد: این نمایشگاه با بکارگیری  ظرفیت و پتانسیل های شهرداری اصفهان  و با در نظر گرفتن اصلاح الگوی مصرف  طراحی و برپا شده و هزینه ها با رویکرد بکار بردن ابزارهای سیار و قابل استفاده درسطح شهر از جمله تجهیزات فضای سبز، نورپردازی  و آبنما صورت گرفته بنابراین این نمایشگاه هیچ هزینه مازادی برای مدیریت شهری نداشته است.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان از برگزاری 30 برنامه متنوع در آبان ماه در نمایشگاه جهاد خدمت رسانی خبرداد و تصریح کرد:کارگاه آموزشی آی.تی شنبه ها ، همایش خانوادگی با حضور حجت الاسلام دهنوی، نشست آموزشی رانندگان رالی دوره های  آموزش تاکسیرانی  از جمله برنامه هایی است که در این ماه در این نمایشگاه به اجرا در می آید.

وی نشست تخصصی آموزشی مدیریت پسماند، همایش تخصصی بام سبز ، جشن اهدا جوایز جشنواره خوش حسابی ، برپایی همایش روابط عمومی و همایش جوانی و فصل رویش را از دیگر برنامه های نمایشگاه جهاد خدمت رسانی در آبان ماه برشمرد و افزود:علاوه بر اجرای این برنامه ها روزهای سه شنبه و چهارشنبه  تئاتر و نمایش فیلم در محل این نمایشگاه برپا خواهد شد.

مهندس آذربایجانی از برگزاری جشن به مناسبت عید قربان تا غدیر در آبان ماه سخن به میان آورد و ادامه داد: هر پنج شنبه جنگ کودکان علاوه بر برنامه های دایمی مانور آتش نشانی (امحا حریق وامداد ونجات)روز شنبه ها و نقاله خوانی،شاهنامه خوانی،ورزش باستانی و زورخانه ای و نمایش شهروند خیابانی ، هر هفته روزهای پنج شنبه برگزار می شود.

وی به برنامه اجرا شده در ماه مهر اشاره و بیان کرد:همایش تخصصی شهروند الکترونیکی با حضور دکتر جلالی پدر فناوری واطلاعات ایران ،برگزاری جشن به مناسبت ولادت امام رضا(ع)،نمایش های کمدی ویژه کودکان و نوجوانان ،همایش سلامت و شهرنشینی و شب های خاطره تحت عنوان دیار عاشقان در هفته دفاع مقدس از جمله برنامه هایی است که در مهرماه درنمایشگاه جهاد خدمت رسانی برگزار شده است.

شایان ذکر است؛ نمایشگاه جهادخدمت رسانی در هفته دفاع مقدس  و با حضور سردار رحیم صفوی مشاور فرماندهی معظم کل قو ا با تشریح فعالیت های 8 ساله شهرداری اصفهان به مدت 4 ماه در روزهای شنبه تا سه شنبه ازساعت 17الی21 و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ار ساعت 30/8 الی 30/20 در محل ایستگاه مرکزی مترو واقع در خیابان کاوه جنب ترمینال دایر می باشد و شرکت برای تمام شهروندان آزاد می باشد.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/8/2 و ساعت 12:1 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 96
مجموع بازدیدها: 393511
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو