سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوست از عهده دوستى برنیاید تا برادر خود را در سه چیز نپاید : هنگامى که به بلا گرفتار شود ، هنگامى که حاضر نبود هنگامى که در گذرد . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 28

تاکنون 850 هزار کارت الکترونیکی حمل و نقل در سطح شهر اصفهان توزیع و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

دبیر کار گروه کارت الکترونیکی حمل و نقل شهرداری اصفهان خبر داد:
توزیع 850 هزار کارت الکترونیکی حمل و نقل در سطح شهر اصفهان

تاکنون 850 هزار کارت الکترونیکی حمل و نقل در سطح شهر اصفهان توزیع و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

مدیر پروژه و دبیر کارگروه کارت الکترونیکی حمل و نقل شهرداری اصفهان با بیان اینکه فروش بلیت الکترونیک با استقبال خوبی روبه‌رو شده است، اظهار داشت: با فرهنگ سازی در زمینه  استفاده از کارت حمل و نقل الکترونیکی از سوی طیف های مختلف جامعه استقبال خوبی شده و از اواسط مردادماه تاکنون 850 هزار کارت الکترونیکی حمل و نقل در سطح شهر توزیع شده است.

مهندس فرهاد گلی با اشاره به اینکه کارت های الکترونیکی از مهمترین و کارآمدترین ابزارهای الکترونیکی برای دستیابی اطلاعات دقیق جابجایی مسافر و برنامه ریزی های حمل و نقل است افزود: کارت الکترونیکی حمل و نقل از مهمترین شرایط تحقق شهر الکترونیکی می باشد  که خوشبختانه با حمایت مجموعه مدیریت شهری این مهم در بحث ناوگان اتوبوسرانی اجرا شده است.

وی حذف بلیط کاغذی و هزینه های میلیونی مربوط به صرف کاغذ را از نکات مهم توسعه کارت بلیط الکترونیکی عنوان کرد و اذعان داشت: از هفته اول مهر ماه با حذف بلیت های کاغذی از سطح شهر، کارت بلیت الکترونیک به طور کامل جایگزین آنها شده است.

مدیر پروژه و دبیر کارگروه کارت الکترونیکی حمل و نقل شهرداری اصفهان با اشاره به قابلیت و عملکرد 12 گانه کارت بلیت های الکترونیکی افزود: شهروندان و رانندگان با استفاده از این کارت می‌توانند نیازهای حمل و نقل خود را حمل نق عمومی به خصوص در تاکسی برآورده سازند.

وی از راه اندازی کارت های الکترونیکی در ایستگاه های دوچرخه در سطح شهر اصفهان تا دو ماه آینده خبرداد و تصریح کرد: طرح کارت پارک هوشمند از تکنولوژی‌هایی نوین می باشد که از قابلیت و کارایی بالای بهره‌مند است و در حال حاضر در بسیاری از کشورهای توسعه یافته دنیا برای راحتی و آسایش شهروندان مورد استفاده قرار می گیرد.

گلی در پایان مهمترین نتیجه توسعه کارت الکترونیکی حمل و نقل در سطح شهر را ارتقاء کیفیت برنامه ریزی های ترافیکی و گسترش حمل و نقل عمومی متناسب با ظرفیت های مورد نیاز و جلوگیری از اتلاف سرمایه های ملی و بهره وری بهینه از کلیه ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی دانست و خاطرنشان کرد: برای اطلاع رسانی جزئیات اجرای این طرح به مردم، همکاری و همیاری همگی سازمان‌ها و ارگان‌های شهرداری مورد نیاز است.

 

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/8/6 و ساعت 8:11 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 96
مجموع بازدیدها: 393516
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو