سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکس دانش را بطلبد برای اینکه با دانشمندان همراه شود یا با نادانان بستیزد یا مردم را متوجه خود کند، خداوند او را داخل آتش گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

 اظهار نظر جالب هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان پس از فینالیست شدن تیم اصفهانی و اظهارات این بازیکن در مورد عملکرد شاگردان منصور ابراهیم‌زاده بسیار جالب توجه است جایی که شانس ذوب‌آهن را عامل موفقیت این تیم اصفهانی می‌داند.

حمله بازیکن سپاهان به تیم ذوب آهن

جمشیدیان : ذوب‌آهن خوب بازی نمی‌کند؛ طبق تیم حریفش بازی می‌کند

 اظهار نظر جالب هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان پس از فینالیست شدن تیم اصفهانی و اظهارات این بازیکن در مورد عملکرد شاگردان منصور ابراهیم‌زاده بسیار جالب توجه است جایی که شانس ذوب‌آهن را عامل موفقیت این تیم اصفهانی می‌داند.

احمد جمشیدیان پیرامون رقبای سپاهان برای رسیدن به قهرمانی اظهار داشت: رقیب اصلی ما برای رسیدن به قهرمانی تیم ذوب‌آهن نیست بلکه شانس این تیم است.به نظر من ذوب‌آهن خوب بازی نمی‌کند بلکه تنها بر روی دست حریف بازی می‌کند و اگر گل اول را بخورد به احتمال زیاد نمی‌تواند در بازی اش به پیروزی برسد.

وی با بیان اینکه دلیل موفقیت ذوب‌آهن در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا این بود که تیم‌های حریف این تیم را حریف کوچکی قلمداد می‌کردند و تنها برای حمله مقابل تیم اصفهانی به میدان می‌رفتند، تصریح کرد: در فصل آینده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خواهید دید که اگرچه ذوب‌آهن با برنامه‌ترین تیم آسیا به شمار می‌رود اما نمی‌تواند موفقیت امسال خود را تکرار کند.

هافبک تیم سپاهان در مورد بازی روز جمعه تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز بیان داشت: تلاش می‌کنیم که در این بازی خانگی به پیروزی برسیم و امتیازات خود را ذخیره کنیم؛ به نظر من تراکتورسازی یکی از 3 تیم شایسته حاضر در مسابقات لیگ برتر است و یکی از معدود تیم‌هایی است که با 3 مهاجم بازی می‌کند.

وی با بیان اینکه نقطه قوت تیم تراکتورسازی خط حمله این تیم است، خاطرنشان کرد: این تیم در خط دفاعی خود مشکلاتی دارد که تلاش می‌کنیم با استفاده از غفلت بازیکنان خط دفاعی این تیم و استفاده از غفلت آنها، پیروزی در این بازی را از آن خود کنیم و به صدر جدول نزدیک شویم.

جمشیدیان در مورد تجلیل باشگاه سپاهان از محمود کریمی و شخصیت این بازیکن گفت: محمود کریمی یکی از بهترین چارچوب‌شناسان ایران به شمار می‌رود و در طول دوران 9 ساله حضورم در لیگ برتر، بازیکنی مثل محمود ندیده‌ام.

وی اضافه کرد: به نظر من محمود تمام نشده و راه این بازیکن در کسوت مربیگری تنها آغاز شده و امیدوارم در سال‌های آینده بتوانیم محمود را در لباس مربیگری تیم سپاهان ببینیم.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/8/6 و ساعت 8:16 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 79
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393493
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو