سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بردبارى پرده‏اى است پوشان ، و خرد شمشیرى است برّان ، پس نقصانهاى خلقت را با بردبارى‏ات بپوشان ، و با خرد خویش هوایت را بمیران . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: مدیر‌کل امور اجتماعی و انتخابات استانداری اصفهان گفت: سلامت و امنیت دو عنصر گمشده زندگی شهرنشینی است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری اصفهان:
سلامت و امنیت 2 عنصر گمشده زندگی شهرنشینی است

خبرگزاری اصفهان نیوز: مدیر‌کل امور اجتماعی و انتخابات استانداری اصفهان گفت: سلامت و امنیت دو عنصر گمشده زندگی شهرنشینی است.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز، سید حسن قریشی ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ سلامت در جمع دانش‌آموزان و مربیان با بیان اینکه در این چهار سال اخیر فعالیت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مرکز بهداشت استان بی‌نظیر بوده است، اظهار داشت: در این مدت تلاش‌های پیگیر و شبانه‌روزی از سوی این دو سازمان برای سلامت و بهبود آن در جامعه انجام گرفته است که جای تقدیر دارد.
وی با اشاره به شعار امسال که شهرنشینی و سلامت است، افزود: تفکر مهم‌ترین وسیله برای راهنمایی افراد و دانش‌آموزان به سمت این شعار بوده و توجه آنان را بیشتر از قبل به این مسئله معطوف می‌کند.
مدیر کل امور اجتماعی و انتخابات استانداری اصفهان اظهار داشت: تذکر افراد در زمینه بیماری‌های مختلف و مسائل بهداشتی نیز از بروز و ایجاد بیماری‌های روحی و جسمی جلوگیری می‌کند.
وی با بیان اینکه تشکر از افراد جامعه و بهداشت‌کاران نیز در ارتقای بهداشت و سلامت جامعه کمک شایانی می‌کند، خاطرنشان کرد: با توجه مردم به حوزه سلامت و امنیت و پیاده‌سازی این دو سبب دستیابی به جامعه ایده‌آل و آرمانی می‌شود.
قریشی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی اداره بهداشت و تربیت بدنی استان برای پیاده‌روی خانواده‌ها می‌تواند در زمینه بهداشت و سلامت جامعه راهشگا باشد، تصریح کرد: شناخت و آموزش جلوگیری از رفتارهای پرخطر در بین دانش‌آموزان نیز از اقدامات خوبی است که برای نخستین بار در استان اصفهان انجام گرفت و اکنون در سطح کشور در حال اجراست.
وی با بیان اینکه در روز ملی دخانیات نیز اداره بهداشت می‌تواند در زمینه شناخت ضررهای مصرف سیگار فعالیت کند، بیان داشت: امیدوارم با این کار از ساخت کارخانه‌های مولد سیگار در استان اصفهان جلوگیری شده و روز به روز شاهد کاهش مصرف سیگار در جامعه باشیم.
مدیر کل امور اجتماعی و انتخابات استانداری اصفهان ادامه داد: توجه به هوای پاک، روز درختکاری، ترویج تغذیه سالم در مدارس همبستگی اجتماعی، رانندگی سالم و ایجاد جشن‌ها و برنامه‌های مختلف در ارتقا سلامت و شناخت آن کمک فراوانی می‌کند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 89/1/18 و ساعت 5:0 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393598
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو