سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ سهل پسر حنیف أنصارى پس از بازگشت از صفّین در کوفه مرد ، و امام او را از هرکس بیشتر دوست مى‏داشت فرمود : ] اگر کوهى مرا دوست بدارد در هم فرو ریزد [ و معنى آن این است که رنج بر او سخت شود و مصیبتها به سوى او شتاب گیرد . و چنین کار نکنند جز با پاکیزگان نیکوکار و گزیدگان اخیار . و این مانند فرموده اوست که : ] [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

شهردار اصفهان اعلام کرد: مدیریت شهری اصفهان تمام پروژه های بزرگ شهری را با تمسک و توسل به فرهنگ ناب محمدی و اسلامی همچنین تقویت خوداتکایی ،خودباوری و عزت ملی، بدون وابستگی به کشور های خارجی به راحتی اجرا کرده که این مهم سبب ایجاد رفاه بیشتر برای شهروندان شده است.

شهردار اصفهان ضمن گرامیداشت روز 13 آبان ماه اعلام کرد:

اجرای طرح های مدیریت شهری با تمسک به فرهنگ ناب اسلامی

شهردار اصفهان اعلام کرد: مدیریت شهری اصفهان تمام پروژه های بزرگ شهری را با تمسک و توسل به فرهنگ ناب محمدی و اسلامی همچنین تقویت خوداتکایی ،خودباوری و عزت ملی، بدون وابستگی به کشور های خارجی به راحتی اجرا کرده که این مهم سبب ایجاد رفاه بیشتر برای شهروندان شده است.

دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد ضمن گرامیداشت روز 13 آبان ماه ،نماینده استکبار جهانی در کشور را فرهنگ لیبرالیسم معرفی و اظهارکرد:استکبار جهانی مشکلات زیادی را در سطح جهان از جمله کشور های آفریقایی،آمریکای لاتین و کشور ما ایجاد کرده است که این مشکلات لزوم مبارزه با استکبار را بیش از پیش روشن می کند این در حالی است که امروزه استکبار جهانی در امریکا و کشور های حامی او مانند فرانسه و انگلیس تبلور یافته است و رژیم صهیونیستی نماینده استکبار آمریکا در منطقه می باشد.

وی پناه بردن به فرهنگ ناب اسلامی را راهکار مبارزه با تبعیت از فرهنگ لیبرال خواند و ادامه داد:اگر جوانان ما از فرهنگ ناب اسلامی مطلع شوند قطعا به سراغ فرهنگ های استکباری نخواهند رفت.

سقاییان نژاد بر لزوم رجوع به هویت ایرانی و میراث فرهنگی تاکید و خاطر نشان کرد:اگر جوانان ما به میراث گذشته خود رجوع کنند و از هویت اصلی خود اطلاع یابند می توان با این تهاجم فرهنگی مبارزه کرد.

وی شناخت پیدا کردن جوانان از این فرهنگ را راه دیگر مبازه با آن دانست و تصریح کرد:اگر جوانان نسبت به این فرهنگ آگاهی داشته باشند قطعا راهکارهای مقابله با آن را نیز پیدا خواهند کرد و با این روش کشور خود به خود از تهاجمات ایمن می گردد.

شهردار اصفهان سیاست گذاری های انجام شده در وزارت امور خارجه در ایجاد رابطه با کشور های استعمارگر را راه دیگر مبارزه دانست و ادامه داد:با این سیاست گذاری ها باید از حق و حقوق مردم کشورمان دفاع شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کشور های جهانی و استکباری هنوز استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران را قبول نکرده اند گفت:با وجود این که 31 سال از انقلاب اسلامی ایران می گذرد و جمهوری اسلامی برای پیدا کردن استقلال ،انقلاب اسلامی را انتخاب کرده است هنوز کشور های استکباری نمی توانند این استقلال کشور ما را بپذیرند و همچنان فشار های خود را بر کشور افزایش می دهند و برای اینکه بتوانند استقلال ایران را در نطفه خفه کنند و از راه های مختلف از جمله تحریم به کشور فشار وارد می آورند.

دکتر سقاییان نژاد همکاری تمامی افراد ملت را برای مبارزه با فشار کشور های استکبارگر خواستار و تاکید کرد:تسخیر لانه جاسوسی آمریکا،تبعید حضرت امام (ره)و حمله به تظاهر کنندگان در مقابل دانشگاه تهران در روز مبارزه با استکبار خلاصه شده است.

شهردار اصفهان با بیان این که کشور های استعمارگر به هیج وجه نمی خواهند سلطه خود را از کشور های مستعمره بردارند چرا که این کشور ها منافع زیادی را برای استعمارگران تامین می نمایند اذعان داشت:این منافع متعلق به خود مردم است که می توانیم با ایجاد شناخت در مردم با چنین مسایلی مبارزه کنیم اما بسیاری از فرقه های یادشده نیاز جوانان و نوجوانان به مذهب را نشانه رفته اند و از این طریق تلاش می کنند تا عقاید خود را ترویج دهند در حالی که اگر شناخت خود را نسبت به عقاید یادشده به روز کنیم ما می توانیم با گسترش فرهنگ ناب اسلامی در میان نوجوانان و جوانان مانع از جذب آنها به این عقاید انحرافی شویم.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در کشور افزود:فرهنگ ناب اسلامی و فرهنگ نماز و قرآن هم اکنون در شهر در حال ترویج است و شهرداری نیز در همین رابطه اقدامات زیادی را انجام داده است که از این دسته می توان به مباحث عدالت محوری و اجرای طرح های متعدد در شهر اشاره کرد که آرامش را در جامعه  فراهم آورده است.

وی با تاکید بر این نکته که مردم ایران به هیج وجه حاضر به قبول فرامین استکباری نیستند خاطر نشان کرد:کشور های استعمارگر باید به حق و حقوق مردم ایران احترام بگذارند و در راستای خانواده جهانی با یک شیوه تعاملی با ایران ارتباط داشته باشند.  


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/8/13 و ساعت 9:36 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 86
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393500
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو