سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
زکات دانش نشر آن است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

رئیس پلیس سابق راهور استان اصفهان گفت: پروژه های شهرداری در راستای کاهش ترافیک اصفهان و روان سازی آن بوده و باید به مجریان آن دست مریزاد گفت.  پروژه های ترافیک شهری

 

از پروژه های شهرداری به دلیل رفع مشکلات ترافیک شهری تقدیر شد

رئیس پلیس سابق راهور استان اصفهان گفت: پروژه های شهرداری در راستای کاهش ترافیک اصفهان و روان سازی آن بوده و باید به مجریان آن دست مریزاد گفت.  

سرهنگ سید محمد رضا صفوی در مراسم تودیع و معارفه پلیس راهور استان اصفهان، خدمت 14 ماه و 10 روز خود در سمت پلیس راهوری استان را توفیق الهی عنوان کرد و اظهار داشت: یافته های من در این مدت ذخایری خواهند بود که در مواقع نیاز بتوانم از آن ها بهره گیری نمایم.
وی به خدمت 8 ساله اش در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: 2سال فعالیت در پلیس ترافیک شهری و دایره تصادفات، 4 سال فعالیت در پلیس راه و 2 سال فعالیت در سنگر پلیس راهور استان اصفهان را در کارنامه خود به همراه دارم.
صفوی با بیان این مطلب که فعالیت های انجام گرفته توسط پلیس راهور در این مدت شخصی و فردی نبوده، بیان داشت: کلیه فعالیت های ما در پلیس راهور گروهی و نتیجه زحمات افراد مختلفی بوده و مطمئنا محصول این اتحاد و همبستگی عاید کل جامعه خواهد شد.
سرهنگ صفوی حل مشکلات ترافیک را تنها بر عهده پلیس راهور ندانست و تصریح کرد: کلیه آحاد جامعه در این زمینه مسئول هستند.
وی خواستار مرتفع کردن مشکلات ترافیکی اصفهان توسط پلیس جدید راهور استان گردید و گفت: کلیه مسئولین باید دوشادوش هم فعالیت کرده و در این راستا، برنامه ریزی و کارشناسی‏های لازم را انجام دهند.
رئیس پلیس سابق راهور استان اصفهان به اجرای پروژه امام علی (ع) در هسته مرکزی شهر اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به مدت زمان یک ساله ای که بهره بردای از این پروژه به طول انجامید، صبر شهروندان به خصوص کسبه و بازاریان محل، همت شهرداری اصفهان و در آخر تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی استان، موفقیت این پروژه بزرگ شهر اصفهان را به دنبال داشت.
سرهنگ صفوی به مسدود شدن چهار خیابان اصلی شهر به منظور انجام این پروژه پرداخت و اعلام کرد: پروژه امام علی (ع) برای رفت و آمد مردم و تردد وسایل نقلیه مشکلات فراوانی را به همراه آورده بود اما خوشبختانه در محل تلاقی چهار معبر اصلی خیابان‏های عبد الرزاق، علامه مجلسی (ره)، هاتف و ولی عصر (عج) هیچ گره ترافیکی وجود نداشت.
وی ضمن تشکر ویژه از شهرداری اصفهان که تمام تلاش و همت خود را در بهره برداری از این پروژه به کار گرفت، گفت: بهره برداری از پل ستاری، پل دفاع مقدس در سال‏های 82 تا 85 و بزرگراه شهید خرازی در مسیر شمال به جنوب غرب استان از تلاش های دیگر شهرداری در راستای کاهش ترافیک اصفهان و روان سازی آن است.
رئیس پلیس سابق راهور استان اصفهان خواستار راه اندازی رینگ چهارم ترافیک در شهر اصفهان شد و خاطر نشان کرد: آزاد سازی معابر برای حل مشکل ترافیکی شهر از فعالیت های قابل تقدیر استانداری و شهرداری اصفهان است.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/8/20 و ساعت 7:50 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393451
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو