سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرگاه خداوند متعال، بنده ای را دوست بدارد، نقطه ای سپید در قلبش پدید می آورد، گوش های قلبش را می گشاید و فرشته ای بر او می گمارد، تا بر راه راستْ استوارش دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: مخترع سازه قاب سبک فلزی آپارتمانی از ساخت سبک‌ترین سازه در استان اصفهان خبر داد.

در اصفهان؛
سبک‌ترین سازه قاب سبک فلزی آپارتمانی ساخته شد

خبرگزاری اصفهان نیوز: مخترع سازه قاب سبک فلزی آپارتمانی از ساخت سبک‌ترین سازه در استان اصفهان خبر داد.

مهدی طلیعه گللو امروز در گفتگو با خبرنگار اصفهان نیوز: در مورد اختراع جدیدترین سازه دنیا اظهار داشت: این سازه که سبک‌ترین سازه جهان است، دارای تمام استانداردهای زلزله، اتلاف انرژی، اطفا حریق، آکستیک، فشار بار و باد در آن تعبیه شده است.
وی ادامه داد: سازه قاب سبک فلزی آپارتمانی متمایز از سایر سازه‌های مشابه بوده و وزنی حدود یک سوم نسبت به سازه‌های مشابه خارجی دارد.
مخترع سازه قاب سبک فلزی آپارتمانی خاطرنشان کرد: در این سازه مصالح سنتی به ویژه بتن به صورت کامل حذف شده است و این امر مزیتی در ساختمان‌هاست.
وی در مورد انحصار سازه در کشوهای قدرتمند بیان داشت: سیستم‌های مشابه این سازه جدید در گذشته در دست سه کشور اروپا، امریکا و کانادا به صورت منحصر وجود داشت و با این اختراع کشور ایران اسلامی به خودکفایی رسیده و وابستگی برطرف شده است.
طلیعه با اشاره به اینکه این اختراع ثبت شده است، تصریح کرد: از سازمان‌هایی مانند سازمان تحقیقات مسکن، سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی و وزارت مسکن تأییدیه گرفته شده و برای استفاده در طرح مسکن مهر نیز به پیشنهاد وزیر مسکن، جایگزین خوبی است.
وی در مورد سرعت جایگزینی سازه قاب سبک فلزی آپارتمانی افزود: این سازه سریع‌ترین زمان اجرا را نسبت به دیگر مصالح دارد و در مدت چهار ماه جایگزین می‌شود.
مخترع سازه قاب سبک فلزی آپارتمانی در مورد حمایت‌ها از این طرح خاطرنشان کرد: تاکنون نزیک به 50 میلیون تومان طی مدت سه سال برای انجام کار هزینه شده اما حمایت‌ها در زمان ساخت این سازه بسیار ضعیف بوده است.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 89/1/18 و ساعت 5:2 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393585
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو