سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بارالها ! قلبم را از محبّت نسبت به خودت، ترس از خودت، تصدیق و ایمان به خودت، هراس ازخودت و شوق به خودت، لبریز ساز، ای صاحب جلال وکرامت! [ـ امام صادق علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

نبود زمین مخصوص دوچرخه سواری موجب شده دوچرخه سواران اصفهانی در اتوبان ذوب آهن رکاب بزنند که این کار با مخاطراتی همراه است.
اصفهان فاقد مکان مخصوص دوچرخه سواران حرفه ای
نبود زمین مخصوص دوچرخه سواری موجب شده دوچرخه سواران اصفهانی در اتوبان ذوب آهن رکاب بزنند که این کار با مخاطراتی همراه است.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان با اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر بیشتر امتیازات کسب شده در این رشته مربوط به مسابقات داخل پیست می باشند که متأسفانه اگر همچنان ورزشکاران اصفهانی در اتوبان تمرین کنند از کسب مقام های در خور استان باز می مانند.
باجول در ادامه یکی دیگر از مشکلات را حمایت نکردن باشگاه ها از این رشته ورزشی دانست و تصریح کرد: در حال حاضر 16 نفر از ورزشکاران خانم و آقا اصفهانی در گروه های سنی مختلف و در رشته های کورسی و کوهستان در تیم های سایر استان ها رکاب می زنند که این امر باعث از بین رفتن انگیزه در این ورزشکاران می شود.
وی همچنین افزود: در شهر اصفهان حدود 40 نفر به صورت حرفه ای در این ورزش فعالیت دارند که 10 تا 15 نفر از آنها عضو ثابت تیم های جوانان، نوجوانان، بزرگسالان، امید و کوهستان می‌باشند و 7 نفر نیز ملی پوش هستند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/8/20 و ساعت 8:8 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 99
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392843
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو