سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آنکه مجادله به باطلش فراوان شود، کوری اش از حقیقت ماندگارشود . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

مدیر کل حمل و نقل پایانه های استان اصفهان از فعالیت 140 شرکت مسافربری در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: از این تعداد 47 شرکت در شهرستان اصفهان فعال است.

 140 شرکت مسافربری در استان اصفهان فعالیت می کنند

مدیر کل حمل و نقل پایانه های استان اصفهان از فعالیت 140 شرکت مسافربری در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: از این تعداد 47 شرکت در شهرستان اصفهان فعال است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران شمعانیان یکی از معیارهای ارزیابی میزان توسعه یافتگی جوامع، پیشرفت و توسعه آن را در بخش حمل و نقل دانست و اظهار داشت: رشته تمام حوزه های صنعتی، بازرگانی تجارت، گردشگری، پزشکی و اشتغال، منوط به بهره مندی از ساخت های حمل و نقل است.
وی با بیان اینکه در استان اصفهان به دلیل برخورداری از صنایع مادر و بسیاری از واحدهای صنعتی دیگر حجم قابل توجهی از حمل و نقل کالا در محدوده جغرافیایی استان انجام می شود خاطر نشان کرد: وجود مراکز علمی و دانشگاهی همچنین شرایط اقلیمی و فرهنگی از دیگر عواملی است که 5/13 درصد از حمل و نقل جاده ای را به استان اصفهان اختصاص داده است.
شمعانیان توجه به زیر ساخت های لازم و سرمایه گذاری خارجی و داخلی در این بخش را اجتناب ناپذیر دانست و پرداختن به حمل و نقل هوایی و ریلی استان را مسئله ای مهم برشمرد.
مدیر کل حمل و نقل پایانه های استان روند نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای استان اصفهان را روبه رشد ارزیابی کرد و افزود: بیشترین میزان نوسازی و تعداد ناوگان به استان اصفهان اختصاص دارد.
وی با اشاره به برنامه های نظارتی شرکت های حمل و نقل در پایانه های مسافربری به صورت دوبار در سال خاطر نشان کرد: این بازرسی ها در هنگام سفر از مبدأ به مقصد به منظور تهیه چک لیست، شامل اطلاعات ناوگان، برخورد راننده ها با مسافران، توجه به توقفگاه های بین راهی، اقامه‌ی نماز و غذا و همچنین گشت های کنترل نامحسوس با همکاری پاسگاه های پلیس راه در جهت افزایش ایمنی و سلامت جاده ها و رضایت شهروندان صورت خواهد گرفت.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/8/25 و ساعت 7:36 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393474
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو