سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش را فراگیرید که فرا گرفتنش، حسنه است. [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 28

شهردار اصفهان گفت: نمایشگاه جهاد خدمت رسانی دارای خاستگاه مردمی است و از ارزش مداری سطح بالایی برخوردار می باشد چرا که مردم تعیین کننده راه مدیریت شهری است. 

 
نمایشگاه جهاد خدمت رسانی دارای خاستگاه مردمی است

شهردار اصفهان گفت: نمایشگاه جهاد خدمت رسانی دارای خاستگاه مردمی است و از ارزش مداری سطح بالایی برخوردار می باشد چرا که مردم تعیین کننده راه مدیریت شهری است. 

دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد با تاکید بر این مطلب گفت: شهروندان با بازدید از نمایشگاه بزرگ جهاد خدمت رسانی با 372 وظیفه  مدیریت شهری اصفهان آشنا می شوند همچنین این  نمایشگاه به صورت چند منظوره ،گذشته تا  آینده  شهر  بر پا شده و تمام دستاوردهای اصفهان در تمام ادوار را به نمایش گذاشته است.
 وی افزود :اطلاع رسانی ،آشنایی مردم با وظایف شهرداری ،آموزش شهروندی ،انتقال تجارب شهر اصفهان به دیگر شهرها و ایجاد تعامل دو طرفه بین مردم و شهرداری ازدیگر  اهداف برگزاری نمایشگاه بزرگ جهاد خدمت رسانی است.
وی آموزش شهروندی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان وتصریح کرد:در نمایشگاه جهاد خدمت رسانی برنامه های متعددی با رویکرد آموزش شهروندان و ارتقا فرهنگ شهروندی برای اولین بار با این حجم برپا می شود علاوه بر این بازدید کنندگان می توانند از اصفهان گذشته ،حال وآینده شهر اطلاعات خوبی کسب نمایند.
دکتر سقاییان نژاد همچنین اعلام کرد:با توجه به این که  از برگزاری نمایشگاه بزرگ جهاد خدمت رسانی حدود دوماه  می گذرد آمار استقبال شهروندان از نمایشگاه بزرگ جهاد خدمت رسانی هر روز بیش تر می شود ودر برخی از شب ها تعداد بازدید کنندگان به 6 هزار نفر می رسد.
وی با بیان این که شهرداری یک ارگان مردمی است و بودجه و مخارج شهر از طریق شهروندان تامین می شود؛اظهارداشت: هراقدام شهرداری بر اساس دیدگاه مردمی صورت می گیرد؛بنابراین نمایشگاه جهاد خدمت رسانی دارای خاستگاه مردمی است و از سطح ارزش مداری بالایی برخوردار می باشد .
شهردار اصفهان با بیان این مطلب،که در نمایشگاه جهاد خدمت رسانی نظرات شهروندان جهت بهینه سازی نمایشگاه دریافت می شود خاطرنشان کرد: به طور حتم ایجاد ارتباط دوسویه با شهروندان و دریافت نظرات و پیشنهادات آنان در  توسعه بهینه و مطلوب شهر موثر خواهد بود.
شایان ذکر است؛نمایشگاه جهادخدمت رسانی در هفته دفاع مقدس با تشریح فعالیت های 8 ساله شهرداری اصفهان در روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 17الی21 و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ار ساعت 30/8 الی 30/20 در محل ایستگاه مرکزی مترو واقع در خیابان کاوه جنب پایانه ی مسافر بری کاوه دایر می باشد و شرکت برای تمام شهروندان در آن آزاد است.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/8/27 و ساعت 8:5 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 96
مجموع بازدیدها: 393512
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو